Rare temperatuur na eisprong

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Aardblij25, 5 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardblij25

    28 mrt 2023
    84
    81
    18
    Vrouw
    Kan iemand even met me mee kijken ? Dit is de eerste maand dat ik temperatuur ivm pcos. Mijn temp schiet voor mn gevoel alle kanten op. 29 en 30 mei vruchtbare afscheiding gehad en positieve ovulatie testen. Daarna ben ik op vakantie gaan en moest ik helaas telkens vroeger op en dus ook vroeger tempen. Temp ging wel omhoog maar blijft nu hangen op 36,5. Vorige ronde ben ik aan t einde van de cylcus gestart en was mn temp 36,8 en zakte deze vlak voor mn menstruatie naar 36,25 om vervolgens weer te stijgen.

    https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_OfuX9D.png
     
  2. dinabloem

    dinabloem Bekend lid

    9 feb 2023
    936
    624
    93
    Temp je volgens de regels.
     
  3. Aardblij25

    28 mrt 2023
    84
    81
    18
    Vrouw
    @dinabloem ja! Behalve dan na mn eisprong omdat ik toen telkens vroeger op moest. Verder keurig netjes elke dag zelfde tijdstip, rectaal.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Er staat netjes een kruis en ik vermoed dat ie zo goed staat.
    Ik vind wel je temp over het algemeen erg laag.
    Vaak zie je het zo laag bij mond/oor thermometers, niet bij rectaal (via de billen) meten :)
    Maar hij laat wel een tempverhoging zien, dus dat is mooi.
     
  5. Aardblij25

    28 mrt 2023
    84
    81
    18
    Vrouw
    Ja vreemd he... Ik temp dus rectaal met een thermometer van sensitest. Begin van mn cyclus lag mn temp ook een stuk hoger . Gebruik meestal wel een beetje glijmiddel misschien dat dit iets doet? Hij is vanmorgen in ieder geval gestegen naar 36,69
     

Deel Deze Pagina