vraagje....alles is namelijk anders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mowtom, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hoi mensen ben ik weer met een vraag.
    Afgelopen maand was ik een dag te laat ongesteld. Het begon ook maar een heel klein beetje eigenlijk. Normaal ben ik vanaf dag 1 goed ongesteld en dat dan vier of vijf dagen lang. Nu werd ik dus een dag later ongesteld, de eerste dag bijna niets. De tweede en derde dag gewoon en daarna weer amper iets....een veegje zeg maar.
    Nu ben ik dus weer rond mijn volgende eisprong en ik voel die altijd aankomen in mijn lies. Nu voel ik helemaal niks....echt helemaal niks geen druk of niks. Nu hadden we gevreeen en ik voelde in het midden van mijn buik helemaal onderaan een soort van stevigheid die steeds omhoog leek geduwd te worden en er kwam dan een golf van misselijkheid naar boven, niet dat ik moest kotsen of zo maar gewoon misselijk.
    Nu heb ik wel eens gehoord, ook van een collega, dat je gewoon ongesteld kan worden en toch zwanger blijkt te zijn, nu wil ik er niet weer te veel hoop op vestiggen maar zou het zo kunnen zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Dat gevoel tijdens het vrijen zeg maar. Verder helemaal geen symptomen van zwanger zijn eigenlijk. Maar ook nog altijd heelmaal geen symptomen van een komende eisprong en die voel ik toch echt iedere maand wel!

Sorrie voor het lange verhaal maar iemand die het kent? Ik wil wel gaan testen maar ben zo bang dat het toch weer niks is....kan ik net zo goed wachten tot ik eigenlijk weer ongesteld moet worden en dan eventueel testen.....dan ben ik ook weer verder op weg zeg maar ;)

liefs mowtom

Ronde 8 alweer

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ja, je hebt jezelf eigenlijk al een keuze gesteld: nu testen of eerst wachten op de volgende ongi!
    Als je het zeker wilt weten, zou ik nu testen, maar misschien komt het omdat je eigenlijk wel weet wat de uitslag is (niet lullig bedoeld!) ;) En dan wil je dat uitstellen, omdat de hoop die je nu nog hebt eigenlijk wel lekker voelt!

Maar ik weet het nauurlijk ook niet zeker, het kan ook positief zijn!
    Ik hoop het en ik duim voor je!

3. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Als je zekerheid wil hebben zou ik nu testen....
    Succes, wat je ook beslist

4. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    Belgiƫ
    Op dit forum had ik gelezen dat je de stand van je baarmoeder kan checken en dat je daaraan kan zien of je in je vruchtbare periode zit of niet.
    Een kleine week voor m'n NOD was ik nieuwsgierig hoe mijn baarmoederstand was en die was gezakt, maar toen ik er met mijn vinger was aangeweest voelde ik me nadien helemaal niet goed. Ik kreeg op slag zo'n ongi-gevoel...
    En zie mijn banner ;)
    Dus wie weet. Veel succes hoor !
    liefs, Vicky

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    ik wacht gewoon nog ff denk ik we zien het wel....bedankt in ieder geval allemaal!

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    nog meer mensen ervaring mee misschien?
    ik begin vandaag wel een klein beetje mijn lies te voelen...wel de rechterkant deze keer wie weet brengt dat meer geluk...hahahahaha misschien betere eieren rechts dan links...

7. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, en geklust had, kreeg ik een onwijse steek in mijn onderbuik en werdt spontaan misselijk.
    Dus wie weet :D

Wel spannend hoor

Deel Deze Pagina