rare vraag?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door natashatje, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natashatje

    15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgiƫ
    hoi

    ik heb nogal een rare vraag . ik slaap altijd op mijn rechterzij.
    wanneer ik s'morgens opsta, dan zit er aan de rechterhelft van mij zij een dikke harde bobbel . een bobbel die ferm uitsteekt en hard is .
    is dat dan mijn baarmoeder die zo verschuift omdat ik hele nacht op die zij lig? :oops:

    nog een klein vraagje ; ik ben nu bijna 19 weken zwanger en heb soms zo gevoel in mijn buik alsof mijn darmen knorren? maar heb dat maar heel weinig . is dat het gevoel dat je hebt als je kindje beweegt?

    alvast bedankt
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Natasha,

    dit is geen rare vraag hoor! Geen enkele vraag is raar, je mag alles vragen wat je wilt.
    Het is inderdaad je baarmoeder die zich verplaatst naar je zij 's nachts. Dit kan geen kwaad hoor, dus blijf gerust zo slapen.
    Het bewegen van de baby wordt in het begin vaak omschreven alsof je je darmen voelt inderdaad. Dit zou dus al het bewegen van je kindje kunnen zijn. In de loop van de tijd wordt het steeds duidelijker, en op een gegeven moment weet je het zeker. Leuk dat je je kindje al voelt, dat is vrij vlot.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina