Reïntegreren en vaste vrije dag???

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Baileyy, 9 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Ik moet starten gaan reïntegreren. De arboarts heeft bepaald dat ik beschikbaar ben voor 3 dagen per week zodat ik na elke werkdag een hersteldag heb.
    Alleen ik had altijd een vaste vrije dag, namelijk de woensdag. Hoe gaat dat met reïntegreren? Mogen ze verwachten dat ik die dan opgeef?
    Ik zit dan met de kinderen en oppas namelijk. Nu is dat geregeld, maar als ik weer ga werken, ga ik ook de zorg voor kinderen weer zelf op me nemen.
    Wie heeft hier ervaring mee???
     
  2. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.743
    719
    113
    Eh tja, dan kan je dus niet om de dag werken. Maar je kunt natuurlijk zelf beslissen om je werkdagen dan anders in te vullen.
    Maar goed je gaat niet van niets in een keer naar drie volle dagen lijkt me. Dat ga nu opbouwen. Dan ga je toch eerst andere dagen opbouwen. Dan kun je nadenken wat je wilt met de woensdag. Werken en dus oppas regelen, of zelf thuis zijn en andere dag werken.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.080
    113
    Vrouw
    Dan kun je ook zeggen; ik doe maandag en dinsdag en dan vrijdag. Dat je 2 dagen werkt en ook 2 dagen hersteltijd hebt. Maar je begint neem ik aan eerst met 1 dag? Of gelijk al 3?

    Eventueel voorstellen: maandag, woensdagochtend en vrijdag.
     
  4. Evelien1206

    10 jun 2019
    34
    19
    8
    Vrouw
    Zijn je werkdagen vastgelegd? In een contract?

    Als woensdag jouw vrije dag is mogen ze inderdaad niet zomaar verwachten dat je die nu wel komt werken. Wat waren je werkdagen voordat je ziek werd?
     

Deel Deze Pagina