Reactie annuleren

Discussie in 'Over deze site' gestart door NdNk, 24 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dag,

    Ik lees en ik lees en ik lees en ik scroll.... En dan...chips... Ik heb op de 'reageer' knop gedrukt. Dan vervolgens moet ik heel veel handelingen doen (lees hele lappen tekst weghalen) om mijn reactie te verwijderen. Het zou zoveel makkelijker zijn als je een knop hebt om je reactie te annuleren.

    Ik ben benieuwd of dit mogelijk is en of meer mensen dit zo ervaren.
     
    Soturi vindt dit leuk.
  2. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ja, dat zou heel fijn zijn!

    Niet alleen in de situatie die jij noemt, maar ook als je wat aan het typen bent omdat je ergens op wil reageren, maar dan om wat voor reden dan ook besluit dit toch niet te doen. Dat blijft dan ook maar staan steeds.
     
  3. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Jij snapt mij ;)
     
  4. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Dan kan je toch alles in één keer selecteren en verwijderen?
    Of op het ‘pijltje terug’ klikken. Dan annuleer je je voorgaande actie.
     
  5. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Op het pijltje terug klikken dan ben ik uit het topic en kom ik weer op de startpagina. Dat is niet de bedoeling.
    En alles selecteren dat kan. Maar voor het gebruiksgemak van de site zou een annuleren knop erg fijn zijn.
     
  6. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Mee eens, dat zou makkelijk zijn! Loop hier ook wel eens tegenaan :)
     
  7. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Dat werkt hier niet hoor.
    Sterker nog, ik heb soms wel eens gehad dat als ik in mijn telefoon nog iets getypt had staan (al dan niet geprobeerd te wissen), dat ik later op de laptop online kwam en diezelfde tekst daar nog weer onderin stond.
     
  8. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Heel irritant idd.
    Hier ook al vaker gehad. Reactie getypt. Toch niet willen plaatsen, dus weer terug. Daarna ergens anders weer een reactie plaatsen en Tadaa..:l staat daar ineens de reactie die ik niet wilde plaatsen.
     
  9. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Jawel, als je het meteen doet, heeft de site de reactie nog niet opgeslagen. Als je daarmee te laat bent moet je even wachten, zodat je laatste wijziging wordt opgeslagen.
     
  10. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wat ik hier altijd doe is dan alles selecteren en weghalen, op het concept knopje drukken, bewaar concept en dan is het veld weer leeg.

    Maar een reset in het veld zou misschien wel makkelijker zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Hoi,

    Berichten worden inderdaad opgeslagen als concept. En het kan soms wat vervelend zijn om allerlei stappen te moeten doorlopen i.p.v. een annuleren optie die alles in 1 keer herstelt. We gaan binnenkort over naar versie 2 van de forum software die we gebruiken. Dat is een ingrijpende verandering, aan de achterkant voor jullie veranderd er niet zo veel. We gaan kijken of een dergelijke optie wellicht al standaard in de nieuwe versie zit of dat we dat op een makkelijke manier mee kunnen nemen.

    Een tijdje geleden hebben we ook de vraag gekregen of we de like functie konden uitbreiden met verdrietig, boos etc. We hebben toen gekeken of we dat konden laten maken en wat blijkt, dat zit standaard in versie 2.

    We gaan dus even op zoek en laten het weten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina
     
    xElles, Langmuts, einad en 11 anderen vinden dit leuk.
  12. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie antwoord. Fijn dat het meegenomen word.
     

Deel Deze Pagina