Reactie op gesloten topic "Zooo onzeker word gek van me

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door emmetje, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmetje

    emmetje Bekend lid

    13 jul 2007
    517
    0
    0
    Quote van Annet:
    "na lang twijfelen wil ik toch weten of meer vrouwen hier last van hebben.

    ik word echt gek van mezelf en kan de hele dag wel huilen.
    we hebben een prachtige zoon gekregen jesse en dat is op dit moment ook het enige waar ik van kan genieten.
    ik heb door mijn zwangerschap veel stiae over gehouden op mijn borsten,benen,kont en beetje op mijn buik.
    en heb altijd maatje 34/36 gehad en nu 38/40 en op de een of andere manier baal ik hier zo erg van ook al ben ik pas 7 weken geleden bevallen.
    ik weet dat er echt nog wel meer kilo af gaan maar de zwangerschap streoen zijn voor altijd.
    maar een probleem mijn man is heel figuur gericht en dat maakt et nog veel erger. ik weet dat hij mij wel aantrekkelijk vind maar niet zo als voorheen. en ik baal hier verschrikkelijk van. het is zelfs zo erg dat ik weet dat als ik niet maatje 36/38 ooit terug krijg ik weet dat ik van hem af ga. omdat ik me dan altijd onzeker voel en niet aantrekkelijk genoeg. natuurlijk vind hij dit onzin. maar hij werkt elk weekend als portier bij een discotheek en ziet dus veel slanke meiden. en dit vreet aan mij hij probeerd me er volop in te steunen maar zijn woorden doen me nu even niets. ik baal zo verschrikkelijk en ben zo ontevreden met mezelf nu dat ik betwijfel of het goed komt. en het doet mijn man heel erg veel zeer om te hoen dat ik van hem af ga als ik niet weer een beetje een normaal figuur krijg.
    het ergste is dat ik eigenlijk helemaal niet een onzeker persoon ben maar gewoon omdat ik weet dat mijn man heel figuur gericht is maakt me zo bang en onzeker.

    en ik word er zo down van dat ik het dan niet meer zie zitten met hem.

    heeft iemand anders dit gevoel ook of gehad gaat het over."



    Ik ben niet zwanger (geweest), maar pas ook mijn kleding van 9 maanden geleden niet meer :D . Ook ik heb striae op mijn buik, heupen, benen en borsten. Heb heel lang een eetprobleem gehad, ben nu 20 kilo zwaarder dan 3 jaar geleden, maar wel 20x gelukkiger. Het leven gaat niet om uiterlijkheden alleen; zorg er aub voor dat je door je onzekere gedrag je vriend/man niet verjaagt! Je denkt er over een tijdje echt wel anders over, geef het gewoon wat tijd! En als je vriend/man je daadwerkelijk om deze reden zou verlaten, dan is het gewoon een grote looser.

    Ik heb gesproken :D
     
  2. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
  3. heyitsme

    heyitsme Bekend lid

    21 sep 2005
    644
    0
    16
    Misschien dat je dit nu ook denkt door je hormonen, alles is vast nog in de war, en je man is vast op niet alleen voorje gevallen vanwege je mooie uiterlijk/lichaam, er is meer dan dat!
     

Deel Deze Pagina