Jonge meiden/vouwen met een kunstgebit.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamakuh85, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamakuh85

    Mamakuh85 Actief lid

    11 jan 2013
    474
    0
    0
    Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben gister bij de tandarts geweest en het ziet er niet goed uit.. Alweer 11 gaatjes en tandvlees gaat steeds losser zitten. Aan mijn gebit is gelukkig niks te zien. Nu gister voor de keus gesteld om het of op te knappen of een kunstgebit. Met opknappen bestaat de kans dat het de volgende keer weer dramatisch is. Hgb altijd gaatjes.
     
  2. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    Ik ben heel benieuwd , mijn man heeft ook altijd veel problemen met zijn gebit.
     
  3. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Lees ook even mee.
    Hier vooral een slecht bovengebit.
    Inmiddels al een aantal kiezen getrokken,kroon gehad (maar wortel rotte weg),nu een ets-brug.
    En daarnaast regelmatig wortel onstekingen.
    Zit heel erg te overwegen om een kunstgebit te nemen wanneer er weer een grote dure ingreep moet gebeuren.
     
  4. Mamakuh85

    Mamakuh85 Actief lid

    11 jan 2013
    474
    0
    0
    Hier heb ik idd ook al 2 bruggen en links onder geen kiezen meer. Heb net de begroting binnen gekregen..
     
  5. ellenvz1984

    ellenvz1984 Actief lid

    3 mrt 2012
    196
    54
    28
    mijn gezin :-)
    veluwe
    Ik heb sinds twee jaar een bovengebit en ik ben er zo blij mee!
    Ik had ook elke keer bij de controle tig gaatjes en durfde niet met open mond te lachen. Ze vonden mij eigenlijk nog te jong (ik was 27), maar uiteindelijk vond de tandarts dat er ook wat aan gedaan moest worden.
    Ik heb wel een week last gehad en vond het noodgebit niet super. Maar nu ik het definitieve gebit heb ben ik helemaal tevreden. De tanden zijn ook dezelfde vorm als mijn eigen tanden.
     
  6. GewoonLinda

    GewoonLinda Fanatiek lid

    4 jan 2011