He meiden! Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Ik had het niet verwacht, mijn vriend had al een vermoeden omdat ik erg moe was en ineens alleen maar zin had in knoflookolijven. Maar ik heb van zaterdag t/m maandag heel weinig licht rozig slijm verloren. We hebben die vrijdag ervoor wel swks gehad, deed soms een klein beetje pijn. Het is sinds gisteren weg gebleven. Alleen heb ik sinds een paar dagen geen onbsipatie meer (had het niet heel erg), neem wel pruimen en vezels. Maar kan eigenlijk meteen naar het toilet. Ik was eerst midden in de nacht misselijk, maar dat is nu ook wel weg eigenlijk. Veel plassen doe ik nog steeds. Alleen ben ik zo aan het twijfelen dat ik dus ook aan mn bortsen ben gaan twijfelen. Ze doen minder pijn, alleen vannacht wel weer een beetje. Ze gaan op en neer, ze zijn wel heel zacht, maar ik voel minder de (opgezette) klieren. Mn vriend vindt ze nog hetzelfde en denkt dat ik nog steeds zwanger ben. Maar ik twijfel. Wat denken jullie? Thanks!
Dit is ook een hele onzekere tijd. Sommige vrouwen voelen dat het hormoon afneemt en krijgen een miskraam. Maar onthou goed zolang je geen rood bloed verliest ben je nog gewoon zwanger! Het uitblijven van de ongesteldheid is het belangrijkste symptoom. Een klein beetje bloed verliezen kan door het vrijen komen.
hoi, gefeliciteerd. kwaaltjes komen en gaan , zo heb je ze en zo zijn ze weg en opeens zijn ze er weer. dat je iets bloed verloor kan komen door dat je seks hebt gehad, wie weet is er een adertje gesprongen maar het kan ook een innestelings bloeding zijn.
Pfff net ook de huisarts gesproken en hij zegt dat het ook kan, ook dat de borsten de ene dag groter en/of gespannen zijn en de andere dag minder. Nou meisen, jullie stellen me gersust! Thanks!
oh meid GEFELICITEERD en welkom in de wereld van zwanger zijn ha ha zo raar allemaal .. en alles is nieuw en onzeker maar een posi test is echt een zwangerschap en ik had het ook hoor de ene dag dit de andere dat en oh oh als ik dan iets miste de volgende dag .... maar dat klopt echt hoor meid vooral in het begin en goed door gaan met je vezels daar ben je later blij mee ha ha
Thanks Emma29 voor je lieve woordjes! Ik ben blij dat ik niet de enige ben! Ja precies dan ben je ineens zo onzeker! En dit kleintje is zooo welkom! Mijn vriend moet er nog wel aan wennen, maar dat komt goed! Ik durf gewoon bijna niet blij te zijn door die onzekerheid. Maar ik ga er gewoon van proberen te genieten! Haha inderdaad die vezels! Ik moet wel zeggen dat dat helpt!
Deze dingen zijn voor mij ook heel herkenbaar hoor In het begin na de positieve test kon ik geen BH meer aan van de pijn en ook kon ik niet goed uit de broek op de wc. Ik had een paar dagen terug rozig slijm maar was ook na 1 dag weer over, mijn borsten doen nu ook niet zo'n pijn meer gelukkig, alleen de tepels zijn nog best gevoelig maar verder niet zo opgezwollen meer als eerst, alleen af en toe voel ik ze nog een beetje pijn doen, meestal aan het einde van de dag even. Ook kan ik nu best redelijk uit de broek, de ene keer beter als de andere, gisteren dus weer eens niet en had bloed op het wc papiertje en nu blijkt dat ik dus aambeien heb waarvan er eentje was stukgegaan door te hard persen. Ga nu ook maar eens flink aan de vezels denk ik, en heb een zalfje gekregen voor de aambeien. maar de symptomen komen en gaan hoor, de ene keer zijn ze wat duidelijker aanwezig dan anders maar maak je niet ongerust meid
Hoi Minime, Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.. En die kwaaltjes heb ik ook helemaal geen last van en dat maakt je inderdaad wel een beetje onzeker ja. Gaat alles wel goed daar binnen? Zal ook blij zijn als wij volgende week een goede echo te zien krijgen... Ik denk dat het voor ons dan pas wat meer werkelijk wordt. Sterkte met alles en geniet ervan... Liefs misspiggle
hallo meiden ik ben nu 1 dag overtijd en heb nu licht roze afscheiding en krampen in me zij wie weet wat dat is groetjes shari
Of je ongesteldheid die eraan komt, of misschien toch zwanger. Als je overtijd bent zou ik er een testje tegenaan gooien.
nou shari weten doen we het niet maar ik hoop voor jou dat het een zwangerschap betekend ! heb je al getest of durf je nog niet ? Spannend hoop voor je dat het zo mag zijn En minime wij waren al 2 jr aan het wachten en toen de test eenmaal posi was was het ook ineens onverwacht en wennen aan het idee maar dat gaat snel hoor geen probleem lekker van genieten ! en ook dat het nog lekker van jullie samen is ! en ik hoop voor je dat je niet te veel kwaaltjes krijgt en er juist "gezond en fit" door je zwangerschap mag gaan ! het gaat zo snel ! het lijkt soms wel enkele weken gelden dat ik nog zo onzeker was net als jou en nu ben ik al aan het aftellen ! Komt helemaal goed hoor ! posi blijven en lekker genieten van het feit dat je nu niet meer een maar echt 2 mensen bent op dit momen al ! knuf emma
ja heb ik al gedaan en die was negatief pfff maar ik denk dat ik hem te voeg heb gedaan want ik voel niet echt menstruatie pijn ofzo
Lieve meiden thanks voor jullie reacties! Maar je leest en hoort zoveel dingen dat je er bang van wordt en niet meer durft te genieten. Maar Mystic sun ik zou lekker van die gedroogde pruimen nemen, dat helpt echt! En Shari160 het kan een innestelingsbloeding zijn! Heb je er buikpijn bij?
ja steken in me zij en onderbuik doet ook zeer pfff ik hoop het zo dan ben ik wel heel snel zwanger want ik ben net een maand van de pil af
Het zou zomaar kunnen. Maar als je net een maand pas gestopt bent kan het ook nog het ontpillen zijn. Zit niks anders op dan ff afwachten en over een paar daagjes nog eens testen. Als je zwanger bent zou je dan wel een streepje moeten kunnen zien.
Maar lijkt het op een eventuele menstruatie dan? Bij mij vroegen ze of ik last had van buikpijn bij de rozige afscheiding. Is dit de eerste maand zonder pil, want dan kan het best zijn dat je nog niet regelmatig bent. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! En Emma, jee dat het voor jouw gevoel zo hard gaat! Pff ik zou al veel verder willen zijn! Ik hoop dat mijn mannetje er inderdaad ook snel aan went!
ja is me eerste maand zonder pil en ja heb buikpijn maar niet menstruatie pijn en heb ook last van mijn rug pff weet het niet meer hoor