regelmatig en ineens onregelmatig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 23 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

    Ik weet dat je na stoppen met pil onregelmatig ongesteld kunt zijn, maar kan die onregelmatigheid ook pas later komen?
    Ik heb cyclussen gehad van 29 - 40- 33- 32-35 dagen (best regelmatig voor mijn doen),maar zit nu alweer op 55 dagen en nog geen ongi gevoel, wel getest , niet zwanger (Ook bijna niet geklust dus dat klopt wel). Wel een hectische tijd achter de rug (stress kan invloed hebben las ik)...
    Komt het vaker voor dat de cyclus ineens langer is na een redelijk regelmatige cyclus?

    Liefs,
    Mar
     
  2. Niet meer actief

    Hoi Mar,

    Ja ik herken dat wel, voor ik voor mijn 1e zwangerschap met de pil stopte was ik eerst netjes op tijd, toen werd het steeds onregelmatiger.
    Uiteindelijk bleef het soms wel 3 maanden weg.
    Later bleek dat ik geen eisprong had.
    Bij mijn tweede precies het zelfde, in het begin netjes en toen duurde het steeds langer voor ik m'n cyclus kreeg.
    Toch ben ik van de tweede na opwekken van m'n menstruatie wel spontaan zwanger geworden.
    Er is af en toe geen pijl op te trekken.

    Liefs Nies
     
  3. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik kan je helaas niet helpen, maar ken wel meer mensen die ineens later een onregelmatige cyclus krijgen.
    Ik hoop voor je dat je snel weer wat regelmaat krijgt.
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik heb het ook nu hoor al een half jaar regelmatig en nu opeens veel langer. kan inderdaad met stress te maken hebben of als je ziek bent geweest. uiteindelijk kan het ook te maken hebben of je wel een eisprong hebt. als je wel gewoon een eisprong hebt, of gewoon 1 keertje eisprong hebt overgeslagen wat ook prima kan kan hij zo weer regelmatig worden.
     
  5. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Is dat zo dat het kan liggen aan de stress? Ik zit ook al een tijdje te wachten op mijn menstruatie, maar zit best in de stress (gezonde stress) omdat ik over twee weken ga trouwen....
     
  6. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    kan zeker liggen aan de stress. dat kan al je ovulatie in de war schoppen en als je ovulatie eenmaal is geweest kan het zelfs je ongi tegenhouden. op zich wel handig als je gaat trouwen ivm de huwelijsnacht ;)

    nee serieus: een heel mooie bruloft toegewenst!
     
  7. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ja ik zit echt niet te wachten op een bloedbad in de huwelijksnacht :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina