oh hier ziet het er wel mooi uit, zonnetje schijnt en de vogels fluiten al maarja ik woon in twente en ga straks richting A'dam.... ben benieuwd hoe het daar dan is.......
en weer regen inderdaad. bleeehh, alhoewel het nu ff droog is. ik heb nog niet echt plannen voor vandaag. vriend is werken en we zijn eigenlijk allemaal een beetje ziek en snotterig hierzo.( nog steeds, ook zo bleehhh)
Hier ook regen en veel wind. Ga vanochtend bij mijn zoon kijken die dit weekend voetbalkamp heeft en op het voetbalveld in een tentje slaapt
Hier winderig en regenachtig ...heb gelukkig gister al m'n boodschappen al gedaan, hoef ik vandaag de deur niet uit. Thuis wat rommelen en relaxen dus, vriend werkt op zaterdag.
Zo maar even naar de action om een canvasdoek te kopen en mijn zoon wat te laten kliederen voor vaderdag. Verder weinig doen vandaag.
Hier ook weinig bijzonders op een dag als vandaag.. Emma had vanochtend 'zomerfeest' (ja, ja...) op het KDV, dus die is om 12.30 uur uitgeteld d'r bedje in gegaan. Vanmiddag even boodschappen doen, cadeautje voor mn vader kopen (voor vaderdag en hij is dinsdag jarig) en verder lekker bankhangen! Ow ja, misschien koop ik wel wat bakspullen en gaan we lekker in de keuken kliederen vanmiddag..
In ieder geval de was goed bijhouden, en straks nog even mijn administratie ordenen. Misschien vanavond iets lekkers voor bij de koffie maken. Ik ga de deur wel uit,maar niet ver dit keer.
tjonge het lijkt wel 10 uur s'avonds zo donker als het is weer. weer komt het met bakken naar beneden. net ging de partytent er al bijna vandoor. liefje wou hem afbreken maar het stortregent inmiddels al (weer).