Reis-dilemma..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door duitshollandsmeisje, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    #21 Zoe123, 17 okt 2018
    Laatst bewerkt: 17 okt 2018
    Ik doe toch nog een poging..stel, je bent 35, hebt 3 heerlijke kindjes gekregen.
    Dan is het wel klaar met kinderen krijgen. Maar dan ben je natuurlijk nog gewoon vruchtbaar.
    Wellicht nog wel minstens 10 jaar. Hoe ga je er dan voor zorgen dat je niet weer zwanger gaat worden?
    Hij wil geen condooms gebruiken, dus.....dan moet jij toch weer aan de pil? Voor minimaal 10 jaar?

    Na de geboorte van mijn 3e heb ik gezegd, klaar. Al die jaren hormonen.
    Mijn lijf heeft 3 kinderen gedragen, gebaard (best een ding, een bevalling) en gevoed.
    Mijn lijf heeft nu voldoende gewerkt.
    Het is geen one-woman show. Je bent SAMEN een gezin.
    En dan mag de man ook de verantwoordelijkheid dragen.
    Een knip er in, of condooms.

    Het lijkt me lastig, een relatie met iemand die zich zo egoistisch opstelt.
     
    Biny vindt dit leuk.
  2. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik weet ook helemaal niet hoe het dan is daarna. Ik weet nu ook niet hoe mijn leven eruit ziet over 1 jaar, laat staan over 5 jaar, misschien wil ik zelf wel weer aan de pil als ik 2 of 3 kindjes heb, misschien krijg ik in mijn leven maar 1 kindje of misschien is het me wel helemaal niet gegund.. als ik in de toekomst kon kijken wist ik ook alles, maar nu heb ik me erbij neergelegd dat we deze reis samen gaan maken.. oké het is inderdaad wel een beetje egoïstisch van hem maar ik wil ook geen risico lopen .. en als ik zelf een keer heel erg zin heb kan het ook fout gaan als we dan in het heetst van het moment zeggen ja schijt aan die condooms, en dan ben ik zelf ook fout. Dus dan is de pil voor ons beide op dit moment het beste, dan ben ik in elk geval voor bijna 100% .verzekerd dat het niet fout kan gaan. En als het allemaal mee valt kan ik in december alsnog stoppen hopelijk..
     
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    En misschien wil hij zelf wel iets doen na 2-3 kinderen, dat weet ik nu ook nog niet.. stel dat hij zelf zoiets heeft van leg er maar een knoopje in. Dan hoef ik ook niet aan de pil..
     
  4. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Een beetje egoistisch?:confused:

    Nou, een fijne reis in ieder geval
     
    Biny vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina