Rekening houden met Kerst???

Discussie in 'De lounge' gestart door Jantien, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    April is de maand wat een kerstkindje zou geven.

    Wie van jullie houdt daar rekening mee???
    Ik persoonlijk zou het voor het kindje niet leuk vinden om rond kerst jarig te zijn.

    Mijn vriend en ik hebben nu besloten om de ronde voor april maar even over te slaan :oops:
    Ik weet wel dat je iets niet kan en mag plannen, maar ik zou als ik regelmatig blijf in de cyclus 19 maart de NOD hebben. Wat voor een vooruitberekening 24 dec als uitgerekende datum geeft.
    Lijkt me echt niet leuk.

    Ben ik de enige die dit zo probeerd te regiseren of sta ik daar niet alleen in????? :(
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nope dat maakt me niks uit!
    Ben al 8 maanden bezig, ga echt niet een maand overslaan!

    groetjes
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    als ik in april zwanger zou zijn geraakt dan had ik het wel leuk gevonden om met kerst een kindje te krijgen!
    mooier kerstkado is er niet denk ik,en met kerst jarig het kindje...
    tja...dan hou ik het erop dat we het uitgebreid eten voor de verjaardag doen :)
     
  4. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Dat kan ik me heel goed voorstellen.
    We gaan er geen dingen voor laten, maar om nu echt bewust met de ovu test erbij op de "goede" dagen te klussen dat komt daarna wel.

    En misschien komt mijn :evil: :evil: niet
     
  5. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik vind het persoonlijk voor mij ook wel leuk.
    Maar ik zou me kunnen indenken dat een kind het niet leuk vind om met kerst jarig te zijn. :(
     
  6. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    hoezo niet dubbel feest! dubbel kadoo's
     
  7. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Mij maakt het ook niks uit.
    Ben al lang blij als ik zwanger mag raken, en wanneer ik dan uitgeteld ben, dat zie ik dan wel weer.
    Maar iedereen mag daar uiteraard zijn eigen mening over hebben. ;)
    Groetjes Hope
     
  8. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    als je daar ook nog eens rekeing mee moet gaan houden!! dan is vervolgens bevallen in de grote vakantie niet fijn voor het kindje, bevallen met sinterklaas niet fijn voor het kindje etc.... het is een zege als je moeder mag worden, welke datum dat ook maar is!
    groetjes elfje
     
  9. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik ben zelf op 24 dec jarig, en het heeft wel wat hoor. alles is lekker in de kerstsfeer.
    Ik heb het wel wat drukker natuurlijk met de boodschappen en alles.
    Ik heb er verder geen problemen mee.
    Ik was een groot kerstkado voor mij ouders en familie. :) :)
     
  10. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wij willen wel graag een kerstkindje hoor!! :D
     
  11. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mij maakt het ook niet uit hoor.
     
  12. bengel

    bengel Niet meer actief

    oke mijn zus is 2 e kerstdag jarig, en tja of het nu echt leuk is op die dag...betwijfel ik, maar ja..daar wen je aan, en je kunt afspraken maken met bezoek..dus ik ga er gewoon voor hoor
    en als ik 2 van mijn pendelaars moet geloven zal t raak zijn..we wachten af..
    Ik en mijn vriend zijn beide in januari jarig..dus wordt volle boel dan...
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoewel ik geen maand kan overslaan, gaat mijn voorkeur ook uit naar andere maanden. Maar mocht ik in april zwanger raken, dan heeft het zo moeten zijn en zal ik er niet minder blij om zijn.
     
  14. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik denk er wel een beetje aan ; als ik volgende maand zwanger zou zijn is deze uitgerekend voor 29 december... maar ga nt overslaan, is het zo dan is het zo, zou al heel blij zijn na 10 maanden klussen dat het dan eindelijk zo zou zijn !! Maar kan het wel een beetje begrijpen :D
     
  15. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ook ik ben op 24 december jarig. Zelf heb ik het nooit een probleem gevonden en nu nog niet.
    Thuis deden we niet aan kadootjes met kerst, maar ik had altijd wel kadootjes onder de boom!!!!
    Vindt het nu juist een hele fijne tijd om jarig te zijn; huis feestelijk aangekleed met een kerstboom, veel lichtjes en kaarsjes.
    December is al een drukke maand, dus een feestdag meer of minder maakt niet zoveel uit.
    En het is erg makkelijk, want alles wat overblijft van de verjaardag komt met de kerstdagen wel weer op.
     
  16. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nou ik ga het ook niet uitstellen hoor, een kindje is zeer welkom op welke datum het dan ook mag gaan komen!!

    Karin
     
  17. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik heb berekend,wanneer ik uitgerekend ben,als ik deze maand zwanger raak...op 5 december,ben zelf de 15e jarig en dan natuurlijk Kerst er achteraan.
    Nee daar heb ik maling aan hoor
     
  18. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    nope zonde om een maand over te slaan.
    liek.
     
  19. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    gezien onze gezamenlijke NOD neem ik aan dat mijn uitgerekende datum dan ook 5 december zou zijn... Ach een kind komt toch vaak niet op de verwachte datum, maar zo wel.... hij/zij is nog steeds welkom op alle dagen van het jaar!!

    Karin
     
  20. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik dacht er bij allebij m'n kinderen niet eens veel over na.
    Wou gewoon graag zwanger zijn...ongeacht de maand :D
    Moet wel zeggen dat ik even schrok toen mij verteld werd dat de uitgerekende datum van me dochter op 31 december viel :confused:
    Maar gelukkig was ze 12 dagen te laat hihi 8)

    Liefs Linda
     

Deel Deze Pagina