Wij gaan binnenkort een groot bedje voor onze dochter kopen en volgens mij kan je ook ergens een soort rekje kopen zodat ze er aan het begin niet uitvallen. Weet jullie misschien wat ik bedoel en waar kan ik zoiets kopen?
oh, ik zie ze zo voor me! heb ze laatst ergens gezien in een catalogus, misschien babywalz? of babysRus? wij gaan kijken zodra ze over gaat naar een groot bed, haar matrasje die ze nu heeft (dus wel wat kleiner) er naast te leggen, voor het geval dat ze valt.
bij de prenatal/ babydumo enz gewoon te koop. Bedhekje Trombone [A3trombonebedhek] : SpeelWonder deze hebben wij en is ideaal. Wij hebben m op de kleinste stand, maar je kunt er ook voor kiezen hem helemaal uit te trekken. Hij gaat onder het matras (hebben m vast gemaakt aan de lattenbodem) en dus heel makkelijk in gebruik
bij de ikea hebben ze ook los een houten plankje met steunen om hem op de bedrand vast te maken te koop.
waarom probeer je niet eerst zonder hekje? stel dat je dochter goed blijft liggen zou het zonde zijn voor het geld. Hier hebben we ook geen hekje en ze is er nog geen 1x uitgevallen.