Rekovelle ervaringen gezocht..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barbje, 17 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Wie heeft er ervaring met rekovelle?
    Hoe waren je bijwerkingen?
    En had je een goede opbrengst /cryos?
    Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden.
    Binnenkort start het ivf traject voor een brusje en we beginnen met nu met een ander hormoon..
     
  2. Vlindertje0102

    Vlindertje0102 Fanatiek lid

    22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Ik heb die ook gehad de laatste keer.
    Op zich heb ik geen bijwerkingen gehad. Mijn opbrengst was een stuk hoger dan de eerste rondes icsi.
    Met Rekovelle liep ik zelfs bijna tegen overstimulatie aan dus echt veel meer
     
  3. LoesIVF

    LoesIVF Lid

    22 feb 2020
    94
    128
    33
    Vrouw
    Ik heb Rekovelle 12 eenheden gebruikt tijdens mijn eerste (en tot noch toe enige) poging IVF. Totaal geen last van gehad. Misschien een beetje hoofdpijn, maar dat is het dan ook. 11 follikels geoogst die wat onregelmatig groeiden. Er zaten dan ook maar 5 eitjes in, maar wel alle 5 bevrucht. 1 verste TP (nu 4.2 zwanger) en nog 2 cryo’s.
     
    Barbje vindt dit leuk.
  4. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Bedankt voor je reactie! En wat super dat je een positieve test hebt gehad! En fijn dat je cryos in de vriezer hebt!

    Wat zeiden de artsen van het feit dat er 5 eicellen zijn gevonden in de 11 follikels? Ik ben ook benieuwd of 12 spuiten nou gemiddeld, veel of weinig is. Weet jij dat misschien?
     
  5. LoesIVF

    LoesIVF Lid

    22 feb 2020
    94
    128
    33
    Vrouw
    11 follikels vonden ze heel goed / veel. Daar waren ze enthousiast over. 5 eicellen vonden ze inderdaad weinig. Maar dat waren de vrouwen achter de balie. De arts heb ik daar niet over gehoord. De arts van de terugplaatsing vond 5 bevruchtingen in ieder geval goed.

    Ik weet niet zo goed wat echt gemiddeld is. Las online iemand die 7 moest spuiten en iemand die 24 moest spuiten. En 1 iemand die ook 12 moest.
     

Deel Deze Pagina