Ik heb al 5 dagen enorme last van jeuk in m'n neus, veel niesen en snotteren. Volgens mij is het een allergie of hooikoorts misschien. Normaal heb ik er niet zo'n last van maar ben al een paar weken erg gespannen en slaap slecht. Zoontje (3) krijgt morgen een openhartoperatie en die datum is afgelopen weken al 4x verzet. Dus vandaar de stress en slapeloze nachten. Ik voel me dus niet top. Moe en dus ook die allergie. Wat kan ik ertegen innemen?
Cetirizine helpt goed tegen allergie! Wat naar dat je zoontje geopereerd moet worden, veel sterkte daarmee
Gewoon even de standaard allergiepilletjes proberen, te koop bij de Kruidvat enzo. De Lidl verkoopt ook iets, ik denk cetirizine. Veel success met de operatie van je zoontje!
In jouw situatie? Ga even naar de de huisarts en vraag om een neusspray, die hebben vaak sneller effect! Ik heb zelf ook hooikoorts en gebruik neusspray en medicatie van de huisarts. Als ik veel last heb wel wil ik ook nog wel eens mijn neus spoelen met een zoutoplossing, spoelt alles mooi schoon. (Dat doe ik overigens met een simpele poffertjes fles en niet zo'n apparaat wat er voor gemaakt is)