Is er hier iemand al eens in het zwembad/restaurant/speeltuin Jonas en de Walvis geweest? (Bergumermeer/Sumar) Het leek ons wel leuk (Zwemparadijs, waterspeeltuin en apenkooi Friesland, Groningen, Drenthe Jonas en de Walvis voor kinderen en hun ouders) maargoed ik snap niet zo goed of ze morgen open zijn of niet. Er staat dat ze tussen 1 mei en 1 oktober alleen open zijn op woe,za,zo en verder op alle dagen in de vakanties. Maaaaar: de ene school heeft nu nog wel vakantie (die hebben 2 weken) en de andere niet. Maar ik vroeg mij dus af of het zwembad ook leuk is voor een meisje van 10? Ik denk dat mijn zoontje het sowieso hartstikke leuk zal vinden maar er moet natuurlijk ook wel iets te doen zijn voor mijn nichtje. Dus: Iemand hier al eens geweest?
Ik zeg: ik vraag toch naar ervaringen? Ik heb geen zin om een uur te rijden voor iets wat niets aan is. Pff.
je zegt toch ook dat je niet zo goed snapt of ze morgen open zijn. ervaringen: Zwemparadijs Jonas en de Walvis, Sumar, Friesland. Ervaringen en beoordelingen over Zwemparadijs Jonas en de Walvis.