Reunie van de middelbare. Zou jij gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik zou wel gaan, maar wel aan de anderen vertellen dat je bang bent voor hem. Dan letten ze misschien extra op? Dat zou ik wel doen als ik 1 van de anderen was zeg maar.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gewoon gaan, en een bus peperspray meenemen mocht hij vervelend worden :D

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    bah, wat een vervelende kerel! Ik zou alleen gaan als je je veilig voelt. Anders zou het het niet waard zijn voor mij. Als je je de hele avond ongemakkelijk voelt heb je er ook niks aan. Als je toch besluit te gaan zou ik ook samen met iemand gaan.

4. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ik zou wel gaan ,maar hem volledig negeren. Wel een vreemde kwibus!

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ikzelf zou me door 1 zo'n fruitcake niet laten weerhouden te gaan.

Maar ik vind wel dat je naar je eigen gevoel moet luisteren. Als jij je er niet prettig bij voelt en je geïntimideerd voelt zou ik niet gaan. Als je heel de avond het gevoel hebt dat je hem moet ontwijken en op je hoede moet zijn heb je ook geen leuke, ontspannen avond schat ik zo in.

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Ik had niet verwacht dat iedereen zou gaan. Ik ben best een schijterd zo te lezen ;).

Aszz, goed plan haha.

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ikzelf was wel gewoon gegaan, ik zou me niet laten afschrikken door zo'n creep.

Ik zou je andere klasgenoten op de hoogte stellen van wat er gebeurd is en vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

gewon uit zijn buurt blijven, je hebt toch wel meer oud klasgenoten waar je het gezellig mee hebt?

9. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi,

Vervelend zeg! Is dit een officiële reünie van een school? Misschien kun je melding maken bij de directie en dat hij vanwege bedreiging uitgesloten zal worden van de reünie?
    Mocht je dit niet willen, dan zou ik hem verder gewoon negeren en toch gewoon gaan! En hem op de avond zelf gewoon ontlopen en negeren. Door 1 gek moet je inderdaad niet thuis blijven als je normaal gesproken hier heel graag naartoe had willen gaan. Ook omdat je hem dan ergens een signaal geeft dat hij geen vat op je heeft...
    Nou weet ik niet hoe ernstig de bedreigingen zijn.... maar als het echt gewelds-bedreigingen of erger zijn.... dan zou ik denk ik voor de zekerheid ook melding (geen aangifte!!!) maken bij de politie. Dan wordt er een aantekening gemaakt en mocht dit een staartje krijgen, zijn ze al bekend met deze man. Hopelijk heb je alles bewaard wat hij je gestuurd heeft. En natuurlijk jezelf beschermen door alle privacyinstellingen en wachtwoorden na te lopen op je facebook en andere sites waar je herkenbaar zit.

Verder zou ik gewoon gaan. Wel zou ik proberen met mensen mee te rijden, zodat je niet alleen hoeft te gaan. Of laat je man je brengen en ophalen. Niemand zal hier wat achter zoeken en jij hoeft niet alleen. En als je daar op de reünie bent: Lekker genieten!!! En leuke herinneringen ophalen met je oud klasgenoten!

Ik wens je veel plezier toe op de reünie.

groetjes
    van
    Hamtaro

10. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    zon schijterd zou ik ook zijn hoor! hahaha!
    zou me niet op mn gemak voelen dus ook zwaar twijfelen of ik wel zou gaan..
    miss idd wat de anderen zeggen; afspreken met oud klasgenoten dat ze hem een beetje in de gaten houden?
    bah, wat een griezel!
    en helemaal als hij al wat dingentjes op zn kerfstok heeft.. brr!

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik zou wel gaan, maaar ik zou zorgen dat mijn man in de buurt is, zodat mocht er wat gebeuren hij in de buurt is, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust, Ik denk zelf dat zo`n type straks zichzelf wel koest houd, anders wordt hij snel weggekeken.

ik zou er niet voor thuisblijven, dat is waarschijnlijk wat hij wil, en ik zou daar niet aan toegeven.

12. Momfulness

@Hamtaro, een paar dames hebben zelf het heft in handen genomen. De school is na ons examenjaar tegen de vlakte gegaan en de reunie is bij iemand thuis. Ik negeer hem maar die avond.

Ik heb al laten weten dat ik wel kom. Ik wil me ook niet laten afschrikken en ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het met iedereen gaat en kan met iemand meerijden. Goede tip van jullie.

Vroeger was het altijd een lollig type. Hij had adhd dus rende over het schoolplein en haalde rottigheid uit bij de leraren. Ik had niet verwacht dat hij zo'n vervelend mannetje zou worden. Hij werd wel veel gepest.

13. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik was zeker gegaan en hem even wat anders verteld... Zou dit niet laten verzieken door een persoon.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Om één persoon wegblijven? Nee absoluut niet. Wel zou ik voorzichtiger zijn met wie je op Facebook ziet als vriend.

15. Momfulness

@cygnet, het is al een klein lijstje vrienden op facebook. Voorzichtig ben ik wel. Ik zag dit echt niet aankomen. Hij is er nu in ieder geval af. Mijn profiel is helemaal afgeschermd.

16. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Niet bang laten maken door zo'n idioot hoor. Vind hij waarschijnlijk nog leuk ook; een beetje uitlokken, intimideren.. Niet in meegaan ;)

Veel plezier!

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje, wat een creep. Moet ie alleen jou hebben? Ik zou wel diegene bij wie de reunie thuis is inlichten want die moet toch weten wat ze over de vloer krijgt?
    Als ie tegen je begint zou ik zeker wel op hem afstappen om te vragen wat zijn probleem is, misschien was ie wel verliefd op je vroeger dat ie nu op zo'n negatieve manier aandacht vraagt?

Deel Deze Pagina