Mijn laatste menstruatie had ik op donderdag 28 mei. Ik heb van de week een test gedaan en ik ben zwanger. Helemaal blij natuurlijk, want ik heb 2 miskramen achter de rug (2014). Nu ging ik gisterenmiddag naar de toilet en verloor ik een paar druppels bloed, dus ik schrok ervan. Verder niets aan de hand. Ik heb vanochtend nog digitale test gedaan en die geeft nog steeds zwanger aan, maar dat zegt natuurlijk niets. Ik heb geen bloedverlies meer gehad. Wel heb ik met afvegen wat donker bloed (ofwel oud bloed) maar dat is echt heel erg nihil. Mijn urine is gewoon helder, alleen mijn ochtendurine was een klein beetje troebel door het oude bloed. Nu heb ik geen bloedverlies meer. Het was echt nihil. Uiteraard maak ik me erg zorgen, gezien ik al 2 miskramen gehad heb. Ik heb contact met het ziekenhuis opgenomen maar ze zeggen dat ze nu nog niets kunnen doen en dat ik pas 28 juli de eerste afspraak heb. Pff wat een stress. Heeft het zin om volgende week opnieuw te testen? De assistente zei net van niet omdat HCG niet zo snel afneemt, maar gezien ik pas in mijn 5e week zit denk ik zelf van wel. Bij mijn vorige miskramen was ik langer zwanger (12 weken) en was het HCG snel uit mijn lichaam. Iemand nog tips? 4 weken duurt zo lang voordat ik terecht kan
Allereerst belachelijk dat ze je zolang laten wachten nadat je al 2 miskramen hebt gehad, dat hoef je niet te pikken hoor! Ze kunnen je best vanaf de 6e week laten komen.. Wbt je bloedverlies, het hoeft niks te zeggen maar ja daar heb je niks aan.. Ik heb 2 miskramen gehad en 1 BBZ en tijdens deze zwangerschap ook een week bloedverlies, maar nu gaat alles wel goed! Dat was overigens ook een paar druppels bloed en daarna steeds na het afvegen roze en daarna bruin! Wat het testen betreft dat zou ik eigenlijk niet meer doen, want volgende week zit je in je 6e week en dan kan de test sowieso lichter uitvallen omdat je HCG te hoog is, maar als je denkt dat het je rust geeft moet je het altijd doen natuurlijk! Heel veel succes en sterkte en hopelijk is er niks aan de hand!
Ik wist niet dat testen lichter uitvallen als het HCG oploopt, ik dacht dat het dan juist donkerder moest worden. Ik heb nu ook een digitale test gedaan van CB en daar staat zwanger 1-2 bij. Dat zou dan op moeten lopen naar 2-3 en dan 3+. Ik denk dat ik toch niet ga testen, het is mezelf ook gek maken. Aan de andere kant is 4 weken wachten echt vervelend. Ik was voorheen in een ziekenhuis waar ik absoluut niet tevreden was over de benadering. Hiervoor heb ik gekozen voor een ander ziekenhuis waar ik dus nog nooit geweest ben. Ik mag eerder komen als de bloeding erger wordt. Met 6 weken kunnen ze niets zien zeggen ze, wat ik vreemd vind, want dat kon voorheen wel in het andere ziekenhuis. Net had ik weer een paar flinke druppels donkerbruin bloed. Maar daarna is het gelijk weg. Ik lek verder niets in maandverband zeg maar en soms met plassen is mijn plas helemaal helder. Fijn dat het met jou wel goed gaat nu. Ik blijf hopen en duimen!
heel veel sterkte en succes! als het niet doorzet en geen krampen lijkt me een goed teken. vraag idd of je met6.4 of zo mag komen. ik zag toen een kloppend hartje (inwendige echo) gewoon er op staan hoor!
Toen ik een bloedinkje had met 5+6 mocht ik bij de VK gelijk een echo en daar was een ieniemienie vruchtje te zien en een week later klopte het hartje dus vind ik het echt raar dat je niet eerder mag.... Hier trouwens tot week 10 bruin/roze bloedverlies gehad maar alles was toch goed en heb net zoon lief uit bed gehaald.... Het is nu 50/50.... Succes
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb geen kramp en het bloed is alleen bij afvegen, oud bloed Ik ga volgende week toch een afspraak proberen in te plannen denk ik.
Hoe is het nu? Heb je al gebeld? Echt doen hoor, pers er wat krokodillentranen uit als het moet dat helpt ook (erg dat het zo moet, maar hey alles voor het goede doel)!
Ja, ik heb gebeld, maar mag echt pas de 28e komen. Ik verlies nu ook geen bloed meer, mocht dat wel (erger) worden en helderrood zijn dan moet ik bellen en kijken ze of ik kan komen. Gisteren heb ik alleen in de avond wat donkere druppels oud bloed verloren. Dat was voornamelijk met ontlasting (sorry). Verder lek ik niets. Vandaag heb ik nog niets gelekt zeg maar. Ik hoop echt dat het meevalt. Het is zon onzekerheid. Je blijft toch denken het kan mis gaan / mis gegaan zijn. Aan de ene kant wil ik het weekend weer testen, maar dat heeft dan geen zin meer?
Ik heb gelogen over de hoeveelheid bloed en daarbij gezegd dat ik de onzekerheid echt niet trek en dat ik doods bang was, wat ook het geval was. Toen mocht ik langskomen. Een beetje pushen kan helpen en het gaat om jouw peace of mind. Sterkte
Ik heb net een digitale test gedaan (CB) en deze geeft aan niet zwanger. Het is dus voorbij. Twee dagen terug was het zwanger 1-2
Ooh meis het spijt me zo. Heel veel sterkte. Als je wil kun je komen mee praten in ons clubje Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad. Echt heel fijn clubje en er zit heel veel kennis. Knuffel