schema bijna 7 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door deb1, 23 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi allemaal,

mijn schema is nu als volgt met sverre en vroeg me af of het goed gaat zo. hij weigert namelijk om een sapje te drinken. :)

07.30 200cc opvolgmelk met 4 theelepels pap
    09.30 koekje probeer met sap, maar drinkt maar 10 a 20cc
    11.30 3/4 boterham + 200cc opvolgmelk
    15.30 potje fruit (groot potje) of vers gemaakt +- 200 gram probeer weer
    sap te geven maar gaat er niet in. ook melk geprobeert, maar wil
    hij ook niet.
    17.20 groentehap (heel potje 200 gram)
    19.00 fles 200cc opvolg melk met 1,5 eetlepel rijstebloem.

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn zoontje drinkt sinds een week of 2 pas sap (roosvicee), daarvoor weigerde hij ook altijd.

Je schema ziet er wel goed uit hoor.

3. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Alle schema's zijn zo verschillend. Ik kan je geen advies geven, alleen schrijven hoe wij het doen.
    Arend is nu precies 7 maanden oud en krijgt naast borstvoeding 1x pap en 1x fruit of groente per dag. Wij willen nu langzaam gaan beginnen met brood. Zo vind ik het goed gaan. Een vast tijdschema hebben wij niet echt en sap krijgt hij nog niet.
    Zeker nu de boventandjes doorkomen, is Arend best wel uit zijn doen en wil hij weer 's nachts drinken. Ik zou best willen dat hij vaste tijden heeft, maar daar is geen sprake van, dus doen wij het maar zoals het Arend uitkomt.
    Succes!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hij krijgt op zich al genoeg vocht, dus ik zou er niet te veel moeite voor doen. Als je toch vocht wilt geven, dan liever gewoon water of thee.
    Bij het fruit is het vrij logisch dat hij niet wil drinken, want dat is al nat zat.

Deel Deze Pagina