Robert ten Brink bij Holland's Got Talent Uitgegeven:3 mei 2010 21:49Laatst gewijzigd:3 mei 2010 22:56 AMSTERDAM - Robert ten Brink wordt de nieuwe presentator van Holland's Got Talent. Dat meldt 'RTL Boulevard' maandag. RTL heeft de talentenjacht overgenomen van SBS. Ten Brink is zelf een groot fan van het genre talentenjacht door zijn dochter. Dochter Charlotte deed mee aan de afgelopen editie van Popstars. "Ik heb daar een kijkje achter de schermen mogen nemen en kan me extra inleven", vertelt Ten Brink. Ik ben ervan overtuigd dat er nog goede operazangers, goochelaars of wat dan ook rondlopen." Joling SBS stopte met het programma omdat het niet meer in de programmering paste. Ten Brink gaat het anders doen dan de vorige presentator Gerard Joling. "Het wordt geen Gerardiaanse gevatheid. Nee, het wordt Ten Brink", zegt hij. Wie in de jury plaatsneemt is nog niet bekend. Mogelijk keert Patricia Paay, die overstapte naar RTL, weer terug. Robert ten Brink bij Holland's Got Talent | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ------------------------------------------------------------- Yeah ! Ik vind Gerard zó irritant vaak he... Continue die dubbelzinnige opmerkingen, ook bij acts etc van kinderen. Robert ten Brink heb ik altijd al wel een goede presentator gevonden, leuk dat hij dit gaat doen. Het zal de show gelijk wel anders maken denk ik . Ik ben benieuwd dus!
Ja inderdaad Patricia Paay hoeft er voor mij ook niet in eigelijk. Die vrouw krijgt mij iets te veel aandacht de laatste tijd. Jeetje die vrouw heeft gewoon een vriend van 26 belachelijk gewoon. Ik ben wel benieuwd hoe Robert het doet.
Patricia is nog niet helemaal zeker he... Maar dat hoeft voor mij inderdaad ook niet... Bij welke zender zit Angela Groothuizen? Dat vind ik wel een leuk persoon. En dan Henk Jan Smits weer (geen idee bij welke omroep hij momenteel zit ) , hoewel hij wat popi jopi is, vind ik hem altijd wel heel realistisch en dan nog iemand uit een andere 'wereld' . Robert Ronday vond ik ook niet zo geweldig...
eerst maar eens zien. Ik vond Gerard joling wel bij het programma passen. Vind Robert wat te serieus maar misschien gaat hij daar nu verandering in brengen.
Neeee geen PP en HJS!!!! Die mensen horen het niet eens als er vals gezongen wordt... Wel leuk dat Robert ten Brink het gaat presenteren. Ben benieuwd. Angela Groothuizen zit bij RTL