Rockwoodkinderbedden.nl

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Palmpje, 26 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Ik zou bij dit bedrijf graag een kinderbed willen kopen. Eigenlijk was ik van plan om dit pas aankomende week te bestellen, omdat ik nu nog niet weet welke maat ik graag wil. Nu zie ik ineens dat ze 50% Black Friday korting hebben. Ik vraag me wel af of dit daadwerkelijk de korting is, of dat ze het zo doen laten lijken. Want dan zou ik dus waarschijnlijk vandaag moeten bestellen als ik van de korting gebruik wil gaan maken. En 50% vind ik toch wel de moeite. Dus als toevallig iemand weet of dit een echte aanbieding is, of misschien toch de reguliere prijs, dan hoor ik dat heel graag!
     
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
  3. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Die heb ik dus ook op het oog! Goed om te weten dat het dus een “aanbieding” is. Dan kan ik eerst even goed nadenken of ik die, of een peuterbed wil. Mag ik vragen waarom jullie nu een andere website hebben gekozen?
     
  4. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Wij vonden deze toch mooier: https://petitpuk.com/nl/products/junior-bed-tommy
     
  5. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    JupitR vindt dit leuk.
  6. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.716
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb begin dit jaar een bed bij ze gekocht ,een kajuitbed met montage.Ik had nog iets wat ik aangepast wilde hebben (trap aan de andere kant) maar dat was geen probleem, ik werd netjes gebeld en op de hoogte gehouden.Het bed werd ook snel geleverd en binnen een uur stond het in elkaar ,had ik zelf niet zo snel voor elkaar gekregen!Ik ben er nog steeds erg blij mee..nou ja, zoon dan....
    Ik heb opgezocht welke ik heb ,dat is deze ...
    Tienerbed van Steigerhout vergelijken? Levenslange garantie. (rockwoodkinderbedden.nl)
    Ik heb er hetzelfde voor betaald....die van prijs van ruim 1000euro is wel erg opgeklopt,zo stond het er in januari niet.
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  7. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Grappig wij hebben 2 jaar geleden het kajuitbed gekocht en gebeld of de trap aan de andere kant kon:)
    Fijne winkel, prima bedden. Maar geen idee meer van de prijs die ik toen betaald heb…
     
    Palmpje en sannever vinden dit leuk.
  8. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Ik dacht al dat de prijs geen aanbieding was, en aangezien het er vandaag ook nog op staat, zal dat ook wel zo blijven denk ik :) Kan ik op mijn gemak gaan nadenken hoe ik de kamer ga inrichten en welk maat bed daar het beste bij past :)
     
  9. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Misschien dat ik nog even naar de showroom ga aankomende week. Is wel een dik uur rijden, maar een bed vind ik toch wel fijn om eerst even te zien voordat ik het koop.
     
  10. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij hebben een ander bed van die site, Milly & Mo, al heette die site toen nog anders volgens mij. Bed staat hier al 6 jaar (inclusief een verhuizing) en nog steeds een prima bed. Werd ook vrij snel geleverd en hebben toen (even opgezocht) 229.00 euro betaald, dat was toen ook met 50% korting, denk dus dat ze die korting altijd hebben. Wij hebben voor een gewoon 1 persoons gekozen zodat wij ook nog eens in bed konden kruipen als dat nodig was.

    De lattenbodem is wel vervangen trouwens was gebroken, maar dat ligt waarschijnlijk aan de manier waarop mijn kinderen in bed springen ;).
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  11. Lynn85

    Lynn85 Actief lid

    28 feb 2008
    270
    3
    18
    Onze zoon van 6 jr heeft ook een kinderbed van rockwood (Tim). Zijn mooie en stevige bedden.
    De prijs was toen ook al hetzelfde als nu, dus lijkt een vaste aanbieding :)
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  12. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Volgens mij is dit de normale prijs. Wij hebben dit bed ook, in het wit. Geloof voor hetzelfde bedrag gekocht.
     
    JupitR en Palmpje vinden dit leuk.
  13. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wij hebben ook de Tim, peuterbed.

    Inmiddels alweer 7 jaar tevreden mee (het bed is doorgegeven van de oudste naar de jongste).

    En die aanbieding stond er toen ook al op :roflmao:
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  14. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Daar hebben wij volgens mij jaren geleden ook een bed van gekocht. Was prima, de levering en ze hadden hem zo in elkaar gezet.
     
    Palmpje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina