Om op een beurs te staan met een stand. Ik had vanmorgen een bericht op mijn webwinkel en ze nodigen mij uit om op de merkkledingbeurs van Fashion2B mijn zelfgemaakte sieraden te komen verkopen en ze bieden me een stand aan. Ik vind het echt gaaf, heb een berichtje gestuurd naar degene die me benaderd heeft en gevraagd wat de stand kost. Als het niet te duur is ga ik het zeker doen. Heb gelijk mijn schoonzusje gemaild of ze het ook ziet zitten dan kan ze mee met ook haar sieraden. Vind het best gaaf eigenlijk. Het is van Fashion2B een merkkledingbeurs op 29+30 januari.
Ik hoop dat het te doen is kwa prijs. meestal kost zo'n stand wel wat.( denk aan in de 100derden.) Als het een beetje proffesionele beurs is. Ze lopen helaas gewoon sites af en sturen dan mailtjes of je op zo'n beurs wil staan.
ja indd, ze zeiden we bieden je een stand aan of je kan de goederen naar ons toe sturen dat wij het voor je verkopen maar dat zie ik helemaal niet zitten. Ik wacht de reactie af en de prijs die ze ervoor vragen. Zal wel zien da of ik het doe ja of nee
Wat leuk! Hopelijk valt de prijs van de stand mee. Nou ben ik wel erg benieuwd geworden naar je webwinkel?