Hi girls, Ik heb een vraagje. Keek zonet in de spiegel en schrok me rot. Ik heb ineens allemaal kleine rode vlekjes in m'n gezicht. Vooral bij mijn ogen en op mijn wangen. De huisarts zei dat er in de zwangerschap wel meer 'rare' dingen voorkomen en dat ik het moet aankijken. Het jeukt niet, doet geen pijn, kan niet van de zon komen en het zijn geen pukkeltjes... Het zit ook alleen op mijn gezicht, ik heb vroeger rode hond gehad en ben daar denk ik ook standaard voor ingeënt, dus dat kan het (gelukkig!) niet zijn. Iemand enig idee of dit 'normaal' is?
oooh meid.ik ben net een aardbei.overal rode vlekjes.zijn gewoon je hormonen hoor.ik had het bij me zoontje en nu ben ik 29 weken zwanger en heb ik het weer.de een is kotsmisselijk en de ander krijgt vlekjes hahahaha.gaat ook wel weerweg hoor
haha, en ik heb het geluk om het allebei te hebben Maar fijn om te weten het bij meerdere vrouwen voorkomt. Hopelijk is het snel weer weg!
Yep, klinkt bekend! Had het in het begin van de zwangerschap, daarna trok het iets weg, maar nu is het sinds deze week weer terug