Rompers uitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Spritsmetmelk, 1 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Ik heb een december en juli kind. Voor beide altijd romper met korte mouwen gehad na de geboorte. Dat gepriegel met die armpjes. Bij de 2e had ik veel van die overslagrompers van de h&m ideaal!
    Verder heb ik altijd rompers van de Hema,h&m of zeeman.
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Lange mouw rompers vreselijk.. liever een dekentje of wikkeldoek als extra laagje.
    En een goed schapenvachtje in het bedje.

    Kijk eens naar de rompers van Dilling zeker voor de nacht. Wolzijde rompers regulieren de warmte van je kindje zelf. Nooit te warm of te koud en super zacht.
    Buiten spuitluiers om veel minder was want wol was je veel minder vaak omdat het zelfreinigend is.
    Wat duurder is aanschaf maar leveren z’n geld uiteindelijk wel op. Worden ook veel 2e hands aangeboden omdat ze zo ontzettend duurzaam zijn.

    Bio rompers vd zeeman bevallen hier ook prima. Heb buiten wol nooit geen dure rompers gehad.
     
  3. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Extra toevoeging ze zijn heel rekbaar en passen dus veel langer als katoenen rompers
     
  4. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Ik heb een oktober dochter, maar ze heeft altijd rompers zonder mouwen aangehad.
    Lange mouwen vind ik lastig aandoen en korte mouwen lelijk onder shirtjes omdat je die rand altijd ziet.
    Overslagrompers gebruikte ik na 1 keer nooit meer. Dat gedoe met die drukknoopjes waardoor baby nog langer moest wachten tot ze aangekleed was en de jongste was een buikslaper, die knoopjes leken me niet fijn slapen.

    Ik kocht en koop in de aanbieding rompers van de Hema, stretch, leuke kleurtjes, zonder mouw of met spaghettibandjes. Dan betaal je volgens mij 2 euro per stuk en dat vind ik genoeg voor een romper.
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.484
    113
    De stretch rompertjes van de Hema zijn echt heel fijn en vallen smal en zijn heel prettig in gebruik. De andere types vallen juist breder. De h&m heeft ook fijne (Omslag) rompertjes.

    ik heb aardig wat rompertjes van petit bateau, ze blijven heel mooi, maar inderdaad alleen geschikt voor smalle baby’s.

    Ik zou zowel omslag als gewone rompertjes kopen in mt 50/56, en later bijkopen voor 62, omdat je dan weet wat je prettig vindt en ze zijn zo gehaald. Lange mouwen heb ik nauwelijks gebruikt, inderdaad gedoe! Maar dat vind ik van omslagrompertjes ook...
     
  6. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    De oudste was een oktober baby en de jongste januari. Bij beiden rompers met korte mouw gedragen.
    Ik had er een stuk of 8 in elke maat en 2 of 3 met lange mouw. Alle rompers overslag van de prenatal. Als je spuitluiers krijgt of als je kindje heel veel spuugt blijf je aan het wassen ;)
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Bij onze oktober baby hebben wij alleen rompers met korte mouwen gebruikt.
    Ik had er 2 met lange mouwen maar die zijn vrijwel niet gebruikt.

    Geloof dat ik zeker wel 15 rompers had in maat 50/56
     
  8. caletto

    caletto Actief lid

    13 sep 2019
    224
    146
    43
    Ik ben dol op lange mouwen rompers. Ik lees dat mensen het niet makkelijk in gebruik vinden. Daar heb ik absoluut geen last van, kwestie van stretch rompers gebruiken (Hema) die slank vallen. En trui er overeen: mouw binnenstebuiten en je hand er doorheen. :)
     

Deel Deze Pagina