Heb vanacht om 4.30uur een test gedaan. Lag al een half uur te draaien. Manlief wakker gemaakt van "hey, ik ga nu een test doen hoor" En wat zie ik meteen verschijnen? Jaja...een streepje! IK BEN ZWANGER! Kan het nog niet helemaal geloven. Maar de hersens werken nu op volle toeren! Alle meiden: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En hopen op een gezonde baby! Liefs Britt
Moonie bedankt voor de felicitaties! Lana, je hebt helemaal gelijk.Wat een heerlijk gevoel. Ik bedenk me net dat ik dus goed moet eten, en voldoende moet drinken, foliumzuur straks moet stoppen, verloskundige bellen. En dat soort grappen meer! Gweldig! We zijn zooo blij! Liefs britt
Hoera Britt! Ik heb elke keer even gechecked of je al een test had gedaan en ja hoor, ook zwanger! Gefeliciteerd meid, geniet ervan en lat die hersens de boel maar verwerken. Wat zal jij een heerlijk weekend hebben!
Iedereen bedankt voor de felicitaies en goede wensen! Zeker een heerlijk weekend.Errug zonnig, ondanks het buiten donker is. Ik zit heerlijk op een roze wolk. Wel kijk ik als ik naar toilet ga of ik al ongi ben geworden, maar dat hoeft niet meer! haha Kan het sommige momenten nog niet echt geloven Even voor Joycie: Nee hoor stop absoluut nog niet met foliumzuur. Pas over 10 weken. Hihi Ga stoppen, moet zo nog ff werken, met een big smile Liefs Zwangere Britt haha