Zal ik testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi Hoi,

    Ik ben nu 1 dag overtijd, met mijn eeerste ronde clomid.
    Ik heb 2 wkn terug een follikelmeting gehad (25 juli) en hij was 17mm.
    Dus hij zou ongeveer 1 dag later springen.
    Een week later zou ik dan bloedprikken op progesteron.
    Vanmorgen bij de gyn kreeg ik een goede uitslag, mijn eitje was gesprongen en zou dus gisteren al ongie moeten zijn geworden ... maar tot nu toe alleen maar een beetje buikkrampjes en verschrikkelijke zere tepels ... dat is alles.
    (maar ja komt dat niet van de clomid?)
    Nou zei de gyn van, als je niet ongie wordt dan ben je zwanger, wordt je het wel gaan we verder met clomid.


    Nu ben ik eigenlijk nog een beetje huiverig om te gaan testen maar ik wil eigenlijk ook wel duidelijkheid...
    Wat zouden jullie doen?

    Heb een test in huis, ook wel een gevoelige geloof ik hoor.
    Die van de trekpleister.

    Hopelijk hoor ik snel van je!

    Kus,
     
  2. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    morgen gewoon testen, is hij + dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Is hij - dan kun je nog tot maandag afwcahten, dan weer testen en anders gyn bellen.
    Succes joh, best spannend dus.
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou nog even wachten, normaal springt een eitje rond de 20mm, maar met hormoongebruik kan het ook wel wat later zijn, zelfs met 26mm. Dus dan zou het nog zo kunnen zijn dan je 2 dagen later een eisprong hebt gehad dan je denkt. Ik zou tot zondagochtend wachten.

    groetjes,
    Snoopy
     
  4. Niet meer actief

    @Luna: ja idd super spannend! Aan de ene kant denk ik van, what the hack ik test gewoon maar aan de andere kant ... snappie?
    En jij ook binnenkort! Spannend!
    Wat denk je zelf?

    Kus,
     
  5. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik wou ongeveer hetzelfde neer zetten, dus ik zou zeker nog een dag of 3 wachten. 17 mm is nog wel redelijk klein om te springen.
     
  6. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    als ik jou was zou ik tot maandag afwachten en dan testen. (maar ik weet dat, dat makkelijker gezegd is dan gedaan) Of je kan morgenochtend testen. En zoals Luna zei is hij + dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Is hij - dan kun je nog tot maandag afwcahten, dan weer testen en anders gyn bellen
     
  7. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Misschien is het verstandig om nog even te wachten ivm een eventuele teleurstelling...
    Maar ja verstand en gevoel...........
     
  8. Niet meer actief

    Zijn 2 vreselijk aparte dingen, die heel vaak compleet los van mekaar staan! haha

    Kus,
     
  9. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ja inderdaad! Wel spannend zeg! Ben benieuwd!
     
  10. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik werd na de eerste keer clomid pas na 32 dagen ongesteld ipv na een cyclus van anders tss 22 en 27d. Maar het kan natuurlijk altijd hoor want mijn gyn zei als ik 2 weken na mijn pregnylspuit nt ongi was dat ie dan een echo ging maken... om te kijken of ik zwanger was. Dus heel veel succes !
     
  11. Niet meer actief

    Owkee, dank je wel!
    Dat is wel duidelijk ja.
    Ik wacht het nog eventjes af, maar dat is ook zoooo moeilijk!
    Ik twijfel toch nog .... !?

    Kus,
     

Deel Deze Pagina