Ah dat is idd balen. Hopelijk springt je eitje wat later. Zodat je toch nog kans hebt. Mijn man heeft goed zaad, maar toch zijn we al in ronde 11.
Nja al zou dat zo zijn, en we kunnen morgenavond niks... kan het woensdagavond pas. Dan ben ik toch sowieso al te laat?
nee hoor! Jij had vanmiddag je piek. Dan springt je eitje uiterlijk woensdagmiddag. Dan ben je woensdagavond nog vruchtbaar. woensdagochtend nog een optie?
Vanmorgen was mijn piek... Nee sowieso niet... vl moet om 6 uur al naar het werk. En al zou hij thuisblijven: ik ben geen ochtendmens hahaha Mijn ei springt meestal 1 dag na mn piek. Ik verwacht dat mn temp woensdag is gestegen. Gezien eerdere cyclussen. Dan is de kans eigenlijk maar klein toch?
Ha meiden! Ik was even van de rader! Uitslagen bloed en semen waren prima. Vitamine d bij mij wel erg aan de lage kant (57) dus voor de zekerheid wat erbij slikken. Meneer is nog niet helemaal van z’n standpunt af of hij nu wel ready is voor kids. Ook z’n moeder denkt dat het koud water vrees is, maar ik wil hem niet teveel pushen. Heb dan ook besloten mijn wens even wat naar de achtergrond te brengen. Heb m’n thermometer aan de kant gegooid, geen ovu-testen meer.. gewoon even niks. Ben dus ook minde hier aanwezig. Volgende maand gaan we lekker op vakantie, dan zal dit vast een punt van bespreking zijn
Dan is de kans wel wat groter! Zeker als je eitje morgenmiddag bijv. springt. @D1987 wat ontzettend vervelend dat je vriend zijn gedachten nog niet veranderd zijn. Hopelijk komt daar snel verandering in!
Zwanger worden lijst Jess89, 28 jaar, 1e kindje, 12e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 11e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 10e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 12e ronde MinnieM, 1e kindje, 6e ronde (3e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde SD90, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde Daantje17, 29 jaar, 1e kindje, 9e ronde D1987, 30 jaar, 1e kindje, 8e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 10e ronde Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 11e ronde (MMM) Manna, 29 jaar, 2e kindje, 7e ronde Happygolucky, 2e kindje, 8e ronde Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Elletje, 28 jaar, 1e kindje, 6e ronde (1e na MA) Kimmetjuh90, 27 jaar, 2e kindje, 6e ronde (MMM) Huppeldingkje, 36 jaar, 1e kindje, 17e ronde NOD lijst April 13: sssannnie 14: happygolucky 22: Mila27 28: Meisje93 / Daantje17 29: Lisa280887 30: MinnieM 30: BlueEyedSoul88 Mei 2: Loessje1987 3: Manna 5: Kimmetjuh 7: D1987 ?: SD90 13: Krily ??: Jess89 14: Huppeldinkje ??: Elletje Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 september ‘18 Het zijn twee meisjes Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 21 September '18 Het is een jongen Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 17 oktober ‘18 Het is een meisje/jongen marb, 35 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje/jongen Afspraken April 17: Elletje - Echo schoon 17: Kimmetjuh90 - 2e folikelmeting+Lhwaarde prikken 17: marb intake vk 24: Meisje93 - afspraak gyn 24: Elletje - curettage 26: Eerstewondertje - 20 weken echo 23: Eendje86 - controle VK 30: Eerstewondertje - Controle VK Mei 7: Lisa280887 - afspraak fertiliteit, vooraf (na NOD) bloedprikken
haha ja flink gekletst! @Elletje heel veel succes vandaag. Hoop zo dat je schoon bent @Kimmetjuh90 hopelijk is je eitje mooi gegroeid.
@Mila27 je bent blijkbaar niet de enige met rare temp deze ronde. Ik had nu toch wel ei verwacht. Afgelopen paar keren ook rond dag 16 gehad.... Geen idee wat ik van dit kaartje moet vinden. Normaliter springt temp na ei naar 37. Wat denken jullie van het dipje en die stijging daarna? Ik dacht echt dat is mijn ei...
Goodmorning ladies! Ik heb een vraag.. vannacht om half 5 ipv 6 u temp gemeten want moest ZO nodig plassen temp was toen 36.23, wat een enorme dip veroorzaakt! Heb ‘m net overgemeten na weer 4 uur slaap en is ie weer 36,60, zoals voorgaande dag. Welke moet ik aanhouden? Eerste is na 5 u slaap 2e dus na 4 uur. Normaal geeft t meten op een ander tijdstip bij mij nooit een andere uitslag
Ik denk dat je dan je 2e temp aan moet houden... doe ik ook altijd als ik eruit ben geweest en t verschil is aanzienlijk.. misschien Rogijuli om raad vragen.. die weet dit wel