Ronde 9.. Het is raak!! Maar een beetje onzeker..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lisa890, 12 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik zit nog in een fase van ongeloof denk ik, dus ik schrijf het maar even van me af, misschien schudt dat me wel wakker: IK BEN ZWANGER!!!! :roflmao::roflmao::roflmao:

    Zit op 14 DPO vandaag, eergisteren de eerste positieve test gehad!
    Morgen laat ik bloed prikken en volgende week nog een keer, gewoon om rust in mijn hoofd te brengen als de oploop mooi is (hopelijk!)

    Het stomme is dat ik er nog niet van durf te genieten.. 9 rondes zijn misschien niet enorm lang maar het voelde onmenselijk lang voor mij. Elke maand die onzekerheden, die valse hoop, die teleurstelling..
    Ik was er ZO hard mee bezig.. En nu is het eindelijk zover, die 2de streep kwam tevoorschijn..
    Vorige maand kwam die er ook maar toen ging het om een vals positieve test. Je kan je de teleurstelling wel inbeelden denk ik :confused:

    Maar deze maand is het écht...! En ik besef dat er nu nog maar iets heel kwetsbaar aan de gang is in mij en dat het ook in een knip weer kan gedaan zijn. Oh waarom kan ik nu niet gewoon beginnen genieten? Misschien komt het ook omdat ik nog maar amper kwaaltjes heb, ik voel me gewoon niet echt zwanger.. Maar dat komt ongetwijfeld nog :)
    Mijn testen tonen een mooie oploop.. Dat zit toch goed denk ik?

    Heeft iemand tips voor mij om het wat los te laten?
    Morgen bel ik naar mijn gynae voor een eerste echo, ik weet niet meer wanneer dit was bij mijn eerste zwangerschap.. Ik denk pas rond 8 of 10 weken?

    Hier een foto van de 3 testen :D:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MamavanHayden, Arlo en Kimberley92 vinden dit leuk.
  2. Arlo

    Arlo Actief lid

    29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Hee meid ik ga je hier ook nog even een hart onder de riem steken. Ik was in mijn eerste zwangerschap en nu weer ook zo onwijs onzeker. Bij mij kwamen er gelukkkg vrij snel heftige kwaaltjes waardoor ik wat gerustgesteld werd, maar verder hield ik me een soort mantra voor: zolang ik geen krampen en bloedverlies had zou ik vertrouwen houden. Dat heeft mij de weken doorgesleept en ik denk dat ik mezelf dat nu weer voor ga houden. Succes!
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  3. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Dat is wel een goede tip.. zolang er geen krampen of bloedverlies is zit het (normaal gezien) goed.. Dankje!
    Ik klamp me nu zo vast aan het feit dat ik geen kwaaltjes voel, maar zolang er geen bloedverlies is inderdaad zal het wel ok zitten denk ik :)
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.044
    113
    Gefeliciteerd alvast! Ik kwam er pas met 6 weken achter door ineens een lichte vlaag van misselijkheid. Was wel overtijd maar ach, druk op t werk enzo dan doet mn lijf wel vaker een pauze inlassen dus dat ik "zwanger" in mn display zag was wel even verbazingwekkend. Heb alleen wat bekkenklachten en vermoeidheid maar verder echt helemaal niks. Ja dikke buik vanwege mn darmen en inmiddels een optrekkend buikje vanwege die gup.

    Hier was er wat twijfel of t 6 of 10-11 weken was dus ik heb een pretecho geregeld bij een centrum wat ook medische echo's maakte aangezien mn vk pas twee weken later een gaatje had, dat had gehaast geworden met evt testen die we wilden doen als we op 10-11 zaten dus die onrust wilde ik kwijt.

    10 minuten 2d echo kostte me 40,- maar kon in elk geval zien dat er een gupje zat, op de goede plek en ookal mocht ze niet officieel meten heeft ze t toch ff gedaan en kwamen we op 6+1 uit bij benadering. Hartje was ook net gaan kloppen dus beste uitgave ever, lekker rust in de tent en die andere twee weken wachten ooooh kwam wel goed.

    Veelal als je met zo'n traject als de jouw bezig bent mag je vaak wel langs komen voor een vroege echo. T stelt weinig voor qua controle maar scheelt vaak wel in zenuwen. Let wel met 6 weken is er echt nog maar weinig te zien.

    Guppie hier was een paar mm groot en met dat hartje hadden we stinkende mazzel zei ze al. Dat was misschien net een dag of korter nog zelfs begonnen met kloppen.
     
  5. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.020
    995
    113
    Vrouw
    Mooie testen hoor! Gefeliciteerd!!!! Geniet, leeft van mijlpaal naar mijlpaal en focus je op positieve dingen :)!

    Je bent zwanger! :D Yey!
     

Deel Deze Pagina