Rondreis Kato bureau scanbrit

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 23 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Iemand heel toevallig ervaring met de rondreis Kato van bureau scanbrit?
     
  2. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.007
    290
    83
    Hoi tuc, geen ervaringen. Maar toevallig staat deze ook op onze lijst!!!
    Lees dus even mee...
     
    tuc vindt dit leuk.
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    O leuk!!
    Deze reis voldoet eigenlijk aan al onze eisen.

    We wachten ook nog even tot de rondreizen van ANWB weer online komen en kijken daar ook nog bij.
     
  4. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Niet met deze reis, maar wij hebben al wel een paar keer met Scanbrit een rondreis gemaakt en dat is echt goed bevallen. Wat ons betreft wel echt een aanrader, ze denken echt met je mee en alles is goed geregeld.
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    O dat is een fijn bericht. Hier pas 1 rondreis gedaan, en dat was bij Pharos (ANWB)
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  6. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.007
    290
    83
    Ja vorig jaar had de anwb ook nog een reis met alleen Noorwegen en Denemarken.
    Daar ben ik ook benieuwd naar.
    Wij twijfelen nog over Noorwegen, de prijzen daar zijn best prijzig, ik weet dus niet of ik dat zelf zo relax vinden, ben bang dat ik daar continu mee bezig ben.
    Ik zou graag weer naar Zweden willen, vorig jaar zo leuk gehad daar. Nog lang niet uitgekeken.
     
  7. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.592
    3.973
    113
    Ik heb afgelopen maand een reisvoorstel via hun aangevraagd maar vond juist dat ze totaal onbereikbaar waren (2 dagen wachten voor mailtjes, telefonisch maar heel beperkt bereikbaar), en vrij star als je iets anders wil. heb uiteindelijk via een andere organisatie (nordic) iets geboekt.
    dat viel me erg tegen, ik had ook gehoord dat het een goede organisatie is.
    maar misschien is het anders voor vakanties in de zomer, want er staan leuke reizen bij.
     
  8. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ow dat is inderdaad jammer, dat is ook niet onze ervaring. Maar onze laatste reis met hun is al wel 3 jaar geleden, misschien is het inmiddels veranderd? Wij wilden ook dingen aanpassen aan een reis en kregen meerdere opties. We kregen ook echt snel een reactie dat ze het uit gingen zoeken en een paar dagen later de mogelijkheden.
     
    mamameer vindt dit leuk.
  9. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ik vind ook verschillende ervaringen. Van mensen die dolblij zijn met het bureau tot totaal ontevreden mensen.
    Lastig ook.
     
  10. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.592
    3.973
    113
    ja misschien dat het wat te maken heeft met personeels problemen en de na-effecten van de covid pandemie. of dat ik gewoon een slechte week had getroffen.
    de reizen zien er leuk uit in iedergeval. en ik weet dat mijn ouders vroeger ook weleens via hun boekten.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  11. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.592
    3.973
    113
    afhankelijk van wat je zelf natuurlijk wil en zoekt in het reisbureau, maakt het je beleving/ervaring ook anders.
     
  12. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ja dat is zeker zo. Onze eerdere reis bij Pharos hebben wij ook eigenlijk geen contact met hen gehad. Was niet nodig, we kregen de papieren en alles sprak voor zich. Online hadden we al gelezen dat de accomodatie van het 2e park echt slecht was en die hadden we al geupgrade.

    Ik lees hier ook over slechte hotels, maar wij zitten op vakantieparken, daar wordt bijna niks over gezegd.
     
    mamameer vindt dit leuk.
  13. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.803
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik moet zeggen dat het ons best meeviel. Inmiddels zijn de boodschappen hier bijna net zo duur als daar. Benzine was wisselend. We hebben 1 keer moeten tanken voor 24 kronen (2.40), maar ook vaak zat rond de 2 euro. Dat was het van de zomer hier ook. Uitjes zijn wel wat prijzig, maar wij zijn ook veel gaan wandelen enz. Uiteindelijk hadden we zelfs nog budget over; dat kunnen we nu mooi gebruiken voor ons veel te dikke fotoboek :|. En ik verwacht nog een tolrekening, maar die is er nog niet.
    Verder is het toeristischer dan Zweden en de mensen zijn wat zakelijker. Maar het is er zo mooi en nog ruiger dan Zweden.
     
    cw26 vindt dit leuk.
  14. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.803
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij Idre of Orsa?
    Hier geen upgrade, maar ook prima huisjes toen. Al stonden er in Idre wel mensen te klagen bij het inchecken.
     
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ik zie dat ik het verkeerd getypt heb. Het was het derde park: idre
     
  16. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.803
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben toen alleen Orsa en Idre gedaan. Idre vond ik wel echt super gaaf, zo leeg en ruig daar en al die rendieren.
    Wij zaten daar in zo'n appartement, met 6 in gebouw en dan voor 10 personen of zo.
     
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    De omgeving van Idre was idd geweldig. We hadden in eerste instantie dus een soort blokhut, maar heel klein en vies.
    Toen geupgraded naar een luxe huisje
     
  18. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.007
    290
    83
    Hier afgelopen jaar bij anwb geboekt. Daar meerdere keren contact gehad met ze. Alles redelijk opgelost behalve het laatste punt
    Het park idre fjall ( hierboven ook al genoemd).
    Er stond in de reisbeschrijving dat er verbouwingen waren buiten het park , gasten hebben daar geen last.
    Nou werkelijk waar we zaten gewoon in een bouwput. 5 kranen elke ochtend om 7 uur aan het baggeren en werk.
    Vrachtwagens continu heen en weer rijden. En elke dag 10 minuten om lopen ( stijl omhoog en omlaag) om naar de supermarkt of speeltuintje te gaan.
    Tot aan de laatste dag trokken we het, maar toen de stroom ook nog eens van 11 tot 19 was uitgevallen heb ik kwaad contact gezocht met de anwb.
    En echt helemaal niks heb ik gekregen, ook geen excuses. Ze gingen het opnemen met het park , dat was het...

    Toch wacht ik de anwb reizen af, de rest vd vakantie was goed, vrij snel antwoord ( geen moeilijke vragen), en als zij onze ultieme reis aanbieden, zou ik deze gewoon weer boeken bij ze.
    Daarnaast kijk ik ook bij buro scan Britain.
    Nordic reizen heb ik ook in me favorieten staan. Straks als de prijzen bekend zijn, alles maar eens goed op rijtje zetten en dan keuze maken

    Iemand enig idee wanneer deze prijzen bekend zullen zijn?? Volgens mij was het vorig jaar zo behin december, maar weet het niet zeker.
     
  19. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.007
    290
    83
    Ja die tol krijgen wij ook nog binnen, terug zijn we via Noorwegen gereden. De Zweedse tol brief van 48 cent hebben we binnen. Nu die uit Noorwegen nog, die is ietsje duurder....
     
  20. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.803
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja Zweden is niet veel. Noorwegen op zich per tolweg ook niet, maar wel veel meer tolwegen.
     

Deel Deze Pagina