Rondreis Kato bureau scanbrit

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 23 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.008
    290
    83
    Ok dus op zich zou het kunnen, alleen dan iets rustiger dan anders..... die kinderen van ons spelen toch alleen maar met Nederlandse kindjes....
    En het weer 2de helft van aug? Zo wie zo is het natuurlijk altijd gokken die kant op met het weer.....
     
  2. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.344
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tja, dat kun je bij Noorwegen echt niet zeggen. Je moet er iig niet heen gaan voor het mooie weer. Nu is Noorwegen we een stuk toeristischer en meer ingericht op regen dan Zweden, dus wij hebben ons prima vermaakt. Wij hebben in het Fjordengebied een week lang 12 graden en miezer gehad, en in Viken een keer wakker geworden met 4 graden op de thermometer en de laatste week was juist weer prachtig (en dat was wel heel lekker na een koude natte week). 13 jaar terug in september echt prachtig weer gehad, ook in het fjordengebied.
     
  3. CroqueMadame

    CroqueMadame Bekend lid

    7 sep 2022
    887
    1.289
    93
    Wij overwegen rondreis Kaj in Denemarken via Scanbrit. Iemand daar toevallig ervaring mee?

    Of een andere aanrader? Heen en terugreis wat langer vind ik niet erg maar wij willen vooral tussen de locaties niet al te lang rijden. Eigenlijk max 250 km.
     
  4. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    De reis van de ANWB die we op het oog hebben staat online, zoals verwacht moest ik mijn man eerst even van de grond rapen toen hij de prijs zag:roflmao:
     
  5. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.344
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Waar heb jij die prijzen gevonden, want ik zie nog maar weinig autorondreizen online staan. Ook op buroscanbrit mis ik nog een hoop.
    Bij de anwb ben ik benieuwd of ze nieuwe reizen hebben (inmiddels 3 scandinavie reizen gedaan met hun) en ook naar de reizen voor engeland en schotland.
     
  6. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Klopt, verder zag ik nog weinig. Maar bij deze stond de prijs toevallig bij. Gewoon op de ANWB.
     

Deel Deze Pagina