Rood bloedverlies 3 weken na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Beebylove, 21 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Tijdens de bevalling kwamen ze er achter dat de placenta een deel los had gelaten. En nu 3 weken na bevalling heb ik opeens weer rood bloed alsof ik mijn menstruatie krijg. Hiervoor was het bruin dus oud bevallingsbloed.
    Ik ben nu bang dat er nog wat van de placenta is blijven zitten of iets. Want na 3 weken is wel heel snel!? En ik geef borstvoeding...
    Maar het bloed stinkt ook.
    Verder ook steeds krampjes in mijn buik, maar niet perse bij mijn baarmoeder.
    Iemand ervaring mee?
    Ben al bij de huisarts geweest en moet naar de gynaecoloog. Is mijne nou toch met verlof en bij andere 3 maanden wachttijd. Ga morgen de privé praktijk van mn eigen gynaecoloog maar bellen. Maak me toch wel zorgen
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Kan je menstruatie zijn hoor meid, maar goed dat je het even laat nakijken. Geen koorts of pijn?
     
  3. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja buikpijn al 2 weken. Ze dachten eerst urineweginfectie, kuur gehad, maar afgelopen week laten checken en die is over, maar heb nog altijd pijn. Dus snap t niet
     
  4. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hm vervelend, inderdaad even laten checken!
     
  5. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ze gaan me terugbellen. Er is eigenlijk geen plek tot eind maart
     
  6. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik vind het vreemd dat ze je zo lang laten wachten! Als je al weken buikpijn hebt, helder bloed dat stinkt, lijkt mij dat er op geanticipeerd moet worden. Zeker als je placenta niet in zijn geheel is uitgekomen.
    Ben je al teruggebeld en anders toch even wat meer druk zetten.
    Ik heb zelf met een baarmoederinfectie rondgelopen na de bevalling. Ik wist dat er iets niet goed was, maar uit controles kwam niets.
    Op langer aandringen toch gezien bij de gynaecoloog uit het ziekenhuis en toen kwamen er hele hoge waardes uit de bloedtest naar boven.
     
  7. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik mocht meteen komen vanmiddag. Ben net thuis.
    Ze zien geen placenta meer, maar gezien het onderzoek ook best gevoelig was verdenkt hij een infectie. Dus voor nu een ab kuur mee en maandag moet het stuk beter zijn.
     
  8. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    @Beebylove fijn dat je toch nog langs mocht komen op vrijdag! Slaat de AB kuur aan?
     
  9. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja ik heb het idee van wel gelukkig.
    Hij zei ook dat t maar goed was dat ik voor het weekend kwam, omdat ik anders t weekend misschien wel heel ziek was geworden. En hij kent me, t weekend bel ik niet zo gauw
     
  10. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Gelukkig maar! Dat is vaak zo, voor je kinderen bel je sneller dan voor jezelf. Maar echt na een bevalling, met deze symptomen had ik ook niet gewacht hoor!
    Sterkte!
     
  11. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Nee t was wel verstandig te bellen. Dacht voordat ik helemaal ver van huis ben.. was ook bang als ik te lang ging wachten ik straks ook geen bv meer kon geven om wat voor reden ook.
     

Deel Deze Pagina