Hoi allemaal Weet iemand hoe ik snel de rooklucht uit een campingbedje krijg. Ik heb hem uitgeleend en door gerookt en vies terug gekregen maar mijn dochterje moet er vanavond in slapen. Ik heb hem al helemaal afgesopt en hij staat al 2 uur buiten te luchten maar hij stinkt nog steeds. Ik wil niet met chemische troep aan de gang omdat mijn dochtertje er vanavond in moet.. Heeft iemand de gouden tip?
Misschien een febreze spuitbus? Wel asociaal zeg om een bedje die je geleend hebt zo doorgerookt terug te krijgen.
gewoon een vergoeding vragen. Neem aan dat jij het bedje schoon en netjes hebt uitgeleend. Asociaal om een doorgerookt bedje terug te krijgen
Zielig voor dat kindje dat in jou campingbedje heeft gelegen. Heeft moeten slapen in de rook....... Ik zou niet weten hoe je die lucht eruit moet krijgen. Misschien is de stof eraf te halen? En dat dan in de wasmachine doen? (ik denk maar even hardop hoor)
Het is net opgelost met de gene die hem geleend had. Ze komen straks een nieuw bedje brengen en houden die van mij zelf. Dus erg netjes al zeg ik het zelf