Wij zijn in maart een weekend daar geweest. De huisjes zijn super, helemaal nieuw en echt heel netjes. Het zwembad is niet veel, maar oke dat weet je bij roompot. Wij vonden het een heel mooi park.
Dankjewel Laartje! (over die zwembaden bij Roompot wist ik trouwens niet, maar we zijn niet al te kieskeurig. Mijn stiefdochter springt nog in een vijver om te zwemmen ) Meer ervaringen altijd welkom.
Wij hebber er geen leuke vakantie gehad. 1 week geboekt. Na 3 dagen thuis. Er was niks te doen. De mensen daar in Cochem zelf zijn niet al te aardig. Ik vond het meer voor oudere mensen. Voor de rest was het huisje wel netjes en het park ook. Voor ons was het geen succes.
@Pepper; oei da's niet zo mooi...nou ik hoop dat wij een betere ervaring hebben! Ga in elk geval niet na 3 dagen naar huis, vind ik zo jammer van de centjes.
Wij zijn er zo'n 3,5 jaar geleden geweest, het park was net geopend. Wij waren de eerste in dat huisje... Ik vond de service erg slecht. wij hadden geen leuke ervaring met de medewerkende van roompot.. Huisje is echt toppie verder en de ligging van het park, ook maar in de stad daar is het een ouderenontmoetingsplek, ik voelde me echt een jong eendje.. Het is net waar je van houd, in de buurt kun je leuk winkelen en je kan er heerlijke wandelingen maken, het is er prachtig... groetjes Catheleine
ben er zelf nog niet geweest ( wel van plan) van horen zeggen heb ik gehoord dat het een mooi park is, huisjes goed. Zwembad wat minder dan center parcs. Maargoed, in de omgeving schijnt ook van alles te doen te zijn. Tis ook maar net wat je zelf wilt. Maar ik heb meerdere mensen dus gehoord die positief zijn. Van ouderen tot jongeren met en zonder kinderen. Dus ga en ervaar zou ik zeggen
Er zijn indd veel oudere maar toch vonden wij het heel leuk. We hadden heerlijk weer en hebben lekker op een terras gezeten en wat rondgelopen door Cochem. We zijn naar de burght gelopen en een dag naar de dierentuin geweest. Over de service van roompot waren wij wel tevreden.
ik ken het park niet, maar ben 10 jaar geleden wel in cochem geweest en vind de omgeving prachtig . Dus wat dat betreft zou ik er nog graag eens heen gaan
Hm was dit topic een beetje vergeten. Dankje voor jullie reacties! Dus zo samengevat; de omgeving is prachtig, huisjes zijn goed, service is zo-zo en het zwembad is maar niks? Is het dicht bij het centrum? Lekker terrasje doen ofzo lijkt me wel fijn.