Rot neckerman

Discussie in 'De lounge' gestart door Nex, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Nou ja zeg wat ik nu weer had.

    Heb bij neckerman een hele tijd terug een rekje voor de badkamer besteld. Had er nog nooit eerder iets besteld maar daar was het enige waar ze het hadden. Dus netjes al mijn gegevens ingevoerd en van hun ook een bevestigingsmail gekregen. Volgens de site zou het de volgende dag of de dag erna bezorgd kunnen worden.

    3 weken later geen rekje dus ik bellen naar klantenservice. kreeg een onbeschofte muts aan de telefoon die zei dat omdat ik een nieuwe klant was het wel 3 weken kon duren en ik dus maar af moest wachten.
    2 weken later echter nog geeen rekje dus ik weer bellen. Blijk ik helemaal niet in het systeem te staan! Had die eerste muts ook al moeten zien volgens mevr nr 2. lekker is dat.

    Omdat ik het rekje toch erg graag wilde heb ik het vervolgens nog maar eens besteld. Nu stond erbij dat het 10 werkdagen zou duren voor het geleverd werd.
    Ik na 2,5 weken gebeld om te vragen of nu wel mijn gegevens ontvangen waren en wanneer ik de bestelling ongeveer kon verwachten.
    Weer kreeg ik een zeer onbeleefd persoon aan de lijn die mij vervolgens melde dat ik gewoon in het systeem sta en dat ze geen idee heeft wanneer de bestelling komt.

    Nu is het een week later en krijg ik net een mail dat omdat er veel van die rekjes zijn besteld ze niet meer aan de leveringen kunnen voldoen en dat mijn bestelling geanuleerd is!
    Dit is toch belachelijk! Ben zooooo ontzettend kwaad nu!

    Moraal van dit verhaal: bestel nooit iets bij neckerman!
     
  2. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dit komt me zeer bekend voor helaas. Wat dat betreft kun je beter bij Wehkamp bestellen. Wat voor rekje zoek je dan?
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    jammer dat je eerste ontmoeting met neckermann zo moet verlopen.. ik bestel al jaren bij neckerman, wehkamp en bonprix, en tot nu toe altijd zonder problemen.
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik bestel daar ook wel eens ook nog nooit problemen gehad. heb het wel vaak van andere gehoord dat de bestelling maar niet kwam. misschien is het rekje wel ook bij de wehkamp of otto.
     
  5. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik bestel daar nooit omdat je nooit weet wanneer je je bestelling eens krijgt... Bestel alleen bij wehkamp.
     
  6. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nooit geen problemen hoor....altijd de volgende dag al in huis, mits het op voorraad is...
     
  7. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ook ik heb van de week voor het eerst problemen gehad met Neckerman. Ik had voor mijn man allemaal nieuwe broeken besteld, maar had er van de 5 maar 2 binnen gekregen. Eerst dacht ik nog, dat zal later wel geleverd worden, maar toen ik van de week nog niks binnen had heb ik er toch maar even een telefoontje aan gewaagd. En ook bij mij: bestelling automatisch geannuleerd omdat het artikel niet meer verkrijgbaar was..... Maar ik heb dus helemaal niks geen email hierover gehad ofzo, was dus best behoorlijk pissig !
     
  8. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb laatst ook iets besteld bij de Neckermann en ik kreeg het niet de volgende dag maar binnen drie werkdagen en dat was me ook verteld. Als nieuwe klant duurt het drie werkdagen zeiden ze mij.


    Maar wel hatelijk dat je dan na zo lang wachten te horen krijgt dat ze hem niet meer kunnen leveren:S
     
  9. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Het is een soort stok met daar wat hoekschappen aan. Je hoeft dus niet te boren en kan het zo tussen plafond en vloer zetten.
    Ik heb overal gezocht en ook op internet maar is nergens anders te bestellen. Een belgisch bedrijf had wel iets wat er op leek maar is het helaas niet.
     
  10. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik heb volgens mij 10 weken geleden schoenen besteld bij de neckerman en heb nu nog nix heb er ook niet voor betaald maar wel aso!
    ik bestel altijd bij wehkamp totaal geen problemen!
     
  11. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ziets kan je ook bij de Ikea halen.
    Ik zal even voor je zoeken.
     
  12. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb toevallig gister voor t eerst bij neckermann besteld , ben erg benieuwd..

    Ik heb dit zelfde gehad met Otto.. zeer onbeleefde mensen aan de telefoon , en ook de bestelling na 3 weken pas terwijl het binnen 10 dagen binnen zou zijn..
     
  13. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    volgens mij is het deze:
    http://www.neck.nl/index2.mb1?mb_f020_id=PSZq4joUTiG6kdQ78XpQj_LQsazWWW8&fh_url=fh_location=//necknl/nl_NL/categories>{50000000}&mb_v301_ch=58164

    Mijn man heeft ooit 2 spijkerbroeken besteld via Internet bij Neckermann. Die kregen we binnen, helemaal niet goed gekeken naar de naam die er op stond.
    Die broeken pastte niet dus hebben we terug gestuurd. En toen wilde mijn man een andere maat bestellen. Komen we erachter dat alles nog op de naam van de vorige bewoners stond. En dus lukt het ons niet meer om op onze eigen naam te bestellen. En het lukt ons niet om de oude bewoners uit het systeem te krijgen (met ons adres dan he) en om ons aan te maken als nieuwe bewoners. Heel irritant. Dus voor ons ook geen neckermann meer.

    Mijn moeder heeft ooit onze naam op de juiste manier in het systeem te zetten en ze bleven het maar fout doen. Mijn moeder heeft uiteindelijk de rekening niet betaald, zij sturen de nota's toch naar iemand met een andere naam.

    Met wehkamp eigenlijk nooit problemen gehad.
     
  14. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Een troost de Otto is nog erger..
    Eerst bij mijn zus daar hadden de vorige bewoners van het huis een schuld, dus deden ze moeilijk..
    Toen heb ik het hier besteld, en wat denk je? precieshet zelfde verhaal!
    Toen belden ze ons op en vroegen ze ons hoe lang we hier al woonden en of we al eens eerder op een ander adres wat hadden besteld bla bla, nou mijn vriend is pissig geworden! Wij hebben nog nooit in ons leven iets bij de neckerman besteld!
    Dus mijn vriend heeft aan hun gevraagd of ze nog graag wat geld wouden verdienen, want dan moesten ze op houden met hun gezeik!
    Nou en tadaaahh volgende dag de trouwjurkjes in huis..
     
  15. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik bestel alleen af en toe bij de Wehkamp en dat gaat heel goed.
     
  16. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Wehkamp is helemaal top!
    Nooit problemen mee gehad. Wij betalen dan ook alles direct en niet op afbetaling.
     
  17. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik bestel eigenlijk bijna nooit iets via internet omdat ik dan altijd bang beng dat het niet hetzelfde is als op het fototje. Nu durfde ik het aan omdat mijn zus hetzelfde heeft en dan komt het niet....

    Die van de ikea is anders, die kan niet in de hoek van de doucekabine. Anders was het wel mooi geweest.
     
  18. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ook geen neckerman meer. wat een K*tbedrijf zeg. Heb ook al te vaak te lang moeten wachten op bestelde dingen en dan vervolgens een brief krijgen dat het niet meer levenbaar is. %$#$%
     
  19. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wehkamp bevalt stukken beter inderdaad!
     

Deel Deze Pagina