Roze afscheiding begin zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elleke, 19 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Hallo meiden, vandaag is de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. Ik heb echter vanaf maandag oplopende testen, met vandaag een knaller (zie foto). Heb verder geen symptomen, alleen last van mn rug en zwaar gevoel in mn onderbuik. Ik had gisteravond ineens wat bloed in mn inlegkruisje. Rode afscheiding, zo groot als 2 5 eurocenten. Vannacht en vanmorgen niets, tot eind van de morgen. Weer bloed bij de afscheiding, kleine hoeveelheid. Nu is het weer weg. Wie herkent dit? Ben zo bang!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ik heb dit ook gehad op dag dat ik ongesteld moest worden en 2 dagen erna nog een keer. Inmiddels 22 weken zwanger (en de afgelopen 6 weken weer bloedverlies) maar met de baby is alles goed!

    Er zit helaas niks anders op dan wachten.. maar je testen geven goede hoop!
     
  3. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Met 6 wekenb3 dagen gehad en toen schrok ik me ook kapot. Inmiddels 28 weken zwanger.

    Vk legde me uit dat vruchtje soms wat meer de tijd neemt te nestelen en dan kun je in het begin daar wat roze door hebben. Later kan het ook voorkomen en meestal komt het dan door fysieke inspanning icm goed doorbloede baarmoeder.
     
  4. Puttertje

    Puttertje Actief lid

    12 mei 2022
    333
    527
    93
    Vrouw
    Ik ook op de dag van mijn NOD en de dag erna. Ook nog krampen erbij :( Sindsdien is het bloeden gestopt. VK zegt dat ik moet afwachten, heel spannend vind ik het.
     

Deel Deze Pagina