Roze Kletskoppen deel 3!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Poohbeer2, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja vind het zeker gezellig al die kleuren in de tuin dat fleurt de boel zo op nu nog dat lekkere weer houden dan kan ik weer een beetje bij bruinen:D

@ mom hoe is het nu met je vader ik hoop dat het al beter gaat meiss knuffel voor jou;)

@ poohbeer valt niet mee he opstaan ik had er oo al moeite mee:)

@ stampertje een drukke dag vandaag werkse en veel plezier vanavond:)

@ sasje hoe gaat het met jou:) heb je je vriend nog gesproken of heb je na het goede nieuws van je schoonmoeder er niet meer naar gevraagt;)

morgen naar de anesthesioloog en dan kan ik bellen naar het opname bureau of ze al iets kunnen vertellen wanneer ik eventueel terrecht kan maar dat is nog even afwachten

allemaal een hele fijne dag:)

2. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    het gaat nog niet veel beter met mijn vader, wel reageert hij wat meer op onze stem..... nog steeds alleen maar afwachten.....

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mom: Ik hoop dat zijn reactie jou en je familie een beetje steun kunnne bieden. Blijf met hem praten en ik hoop dat het snel beter met hem gaat. Wanneer spreken jullie de artsen weer?
    Dolfijn: ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat!

Hier; Ik ben wakker. De eerste was zit erin. Vanmiddag meedraaien op de psz.

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @mom. jeetje, wat rot dat er niet veel vooruitgang in zit! wel fijn dat hij meer reageert op jullie stemmen. hoop dat het snel beter gaat!

@bloemetjes. wij zouden dit weekend wat aan de tuin doen, maar met de kosten van de riolering wachten we nog maar even.. :( vriendje heeft wel de achtertuin helemaal schoongespoten! frist ook al op

@box en kinderwagen. de kat reageert er niet eens op haha. en nu met het lekkere weer is ze toch de hele dag buiten, dus hoef ik er niet op te letten. gaat prima zo :D

nu eerst maar eens douchen. zit nog in pyjama, ben net wakker hihi

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Twinkle; Lekker dat jullie even lekker hebben kunnen ontspannen samen! Ben benieuwd morgen!

@ Mom; Hoop echt dat je vader er snel bovenop komt meis. Sterkte!

@ Pooh; maakte het zonnetje je niet wakker? ;) Veel plezier vanmiddag met meedraaien!

@ Stampertje; Wat een drukke dag meis!

@ Smyltje; Ook hier deed de kat niks met de box en wandelwagen, alleen wou hij er laatst ineens in, toen hebben we wat ballonnen in de box gelegt en hij is er niet meer bij in de buurt geweest! In het begin had ik er alluminiumfolie in liggen dat hielp ook wel.

Hier; de eerste dag alleen met mijn meisje :(. Vannacht was ze lekker aan het spoken (lang leve de speen!!!) dus ben lekker na de voeding blijven liggen en er pas uit gegaan toen ze om 10.00uur wakker werd.
    Vanmiddag naar CB, ben heel benieuwd!!! Daarna bloeddrukmeter terugbrengen naar de HA.
    Vriendlief komt gelukkig wel eerder naar huis om mee te gaan naar het CB.
    Nu even wat eten want dat heb ik ook nog niet gedaan vandaag :)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Vergeet jou helemaal Sasje;
    Hoe is het gegaan gister? Is je vriend al wat bijgedraaid?

@ Dolfijn; Jammer dat ze geen internet heeft, ben zó benieuwd hoe het gaat. Niemand meer een smsje gehad/gestuurd?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hier niet meer met vriendlief gesproken...denk vandaag even ofzo..kijk wel even :) eigenlijk durf ik niet zo goed ben bang op het antwoord nee! en dat kan ik eigenlijk niet aan :(

@ikke oh heerlijk kunnen uitslapen :) komt helemaal goed vandaag hoor!!

@twinkle hopelijk kun je snel terecht meid!

@dolfijn ik heb haar gesmst hoe het gaat... ;)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sms van dolfijn gekregen ze mogen vandaag naar huis..en ze komt vanavond misschien even online ;)

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh wat fijn!!!

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Sasje ik duim dat hij bijdraait maar als zijn ouders dat zeggen komt het wel goed.

@ Ikke veel plezier jullie eerste dagje samen.

@ mom gelukkig gaat het iets beter met je vader.

@Dolfijn ohhh lekker naar huis we zien je wel neem je tijd meis

@ pooh smurf heeft kleertjes gehad (bruin en wit niks blauws) en dekentjes en slabbers en speelgoed (voor babys)
    ik heb van papa de 4d echo gehad maar die stond al een tijdje

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. kan me voorstellen dat je het spannend vindt. ik had dat toen ik het gesprek aanging met mn vriend of we aan kinderen zouden beginnen. ik was zooo bang dat hij zo zeggen dat ie er nog niet aan toe was terwijl ik er al maanden mee bezig was in mn hoofd.. hoop dat je het straks aandurft om het te vragen! zal uiteindelijk toch 'moeten'.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja weet ik dat dat moet...maar ben bang dat hij nee gaat zeggen :(

pff ben het terras buiten aan het schoon spuiten met hogedruk wat een werk zeg :( heb pas een klein beetje in 1.5 uur voel mijn armen al bijna niet en moet nog meer dan de helft.... pf

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; heb je ook nog niks aan hem gemerkt? Of gister bij de visite?
    Wat een leuk werk is dat altijd he? ;) Maar het resultaat is altijd wel de moeite waard :D

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee niks aan hem gemerkt...dus ik weet het echt niet..ik had dat wel al via de sms gevraagd maar daar antwoordde hij op van je wilde het er toch niet over de gsm over praten dus... :( dus ja...

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mom wat balen zeg dat het nog niet veel beter gaat ik vind het wel fijn voor jullie dat hij reageerd op jullie stemmen ik hoop dat het snel beter gaat;)

@ mama esmeralda dat is toch een heel mooi kado het schiet wel op nog een paar dagen en dan de 4d echo:D

@ ikke ja dat fleurt zeker op:D hier ook bezig met de schoonmaak in de tuin dan is het zo weer helemaal af:) vandaag de eerste dag alleen wat fijn dat vriendlief vanmiddag eerder thuis komt;)

@ sasje wat een werk he hier ook bezig met de schoonmaak in de tuin maar dan is hij straks wel helemaal zomer klaar;) en over vriendlief dat komt vast goed je schoonmoeder was er erg positief over:) succes meid en een hele dikke knuffel

@ zo ga weer verder in de tuin dan kan ik straks verder met de rest van de schoonmaak heb de ramen boven al gelapt en het beddengoed afgehaald gestofzuigd maar de beneden verdieping moet nog:$ dus ben nog wel even zoet maar dat vind ik niet zo erg manlief is aan het werk en dan ga ik toch alleen maar aan dingen denken waar ik niet aan moet denken:)

allemaal een hele fijne middag en voor iedereen een dikke knuffel

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hiero.....

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden, ben er morgen weer...
    hier heel de dag druk geweest... en zo eten zwemmen en op visite!

liefs xxx mij

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @sasje. hier heeft vriendje zaterdag de tuin gespoten (ja dat doet ie dan weer zonder te vragen! maar de box heb ik 4 weken om moeten zeuren :p). ziet er meteen weer zo mooi uit!

hier net het oude dekbed gewassen. we hebben nu een groooot nieuw dekbed! echt heeeerlijk. nu kan het oude dekbed de kast in voor logees. wel een werk, een donzen dekbed in de wasmachine krijgen hoor haha

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, net terug van CB en de bloeddrukmeter weggebracht.
    Ons meisje is nu 53 cm en weegt 4080 gram. Alles was goed.
    Ha belt mij morgenmiddag over de bloeddruk, ben benieuwd of ik mag stoppen met de medicijnen, assistente dacht van niet aan het lijstje van bloeddruk te zien....

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ikke jenthe is goed gegroeid meid :)
    ben benieuwd wat de ha zegt!

@wolfje zwem ze en veel plezier bij de visite.

@hier net toch maar aan vriendlief gevraagd en hij wilt wel een aantal keren gaan proberen...hoe vaak heeft hij niet gezegd maar 6 vond hij eignelijk wel veel..maar ja we beginnen maar eerst eens en zin wel waar het schip strandt.....in ieder geval zeker geen ivf vanuit manlief :(

Deel Deze Pagina