hier regen en uhhhh regen en soms zelfs nog wat... REGEN! :S het clusterkolven (4dagen gedaan) heeft hier zn vruchten afgeworpen mn vriezer staat alweer vol hoor haha ik gebruik van die avent bewaarflesjes en moet nu al mn 3e pak bestellen (zitten er 10 in een pak). heb er dus nu iets van 16/17 in de vriezer staan, goed he! ik kolf nu ook geregeld 1,5 tot 2 voedingen per kolfbeurt. vóór het clusterkolven zat ik maar op 80 cc ofzo en nu soms 240!! morgen is Ninthe 6 weken, en dat was mijn streven. nu kijk ik gewoon per dag hoe lang ik het nog ga volhouden. voorlopig gaat t prima. Ninthe ligt te slapen in dr ledikantje en ik ging deze keer niet tukken. het huis is een BENDE!! was nr2 zit erin, beneden wat troep opgeruimd en ga nu de was van 3 dagen terug orpuimen hehe. straks nog even de kraamcadeautjes opruimen als ik eraan toe kom. drukdruk!
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
Wat super Smyltje dat het kolven zo goed gaat! Wees maar trots op jezelf hoor meis, dit heb je in elk geval gedaan
Smyltje; knap van je dat je het zo goed vol hebt gehouden vannacht. En wat fijn dat het clusterkolven zo goed heeft geholpen! Laurier: lief van je voornemen voor het kado. Klinkt erg leuk en nuttig. Sasje; Tuurlijk druk aan de klus, maar dat zijn we altijd hoor! En die moeheid, zal vast spanning zijn geweest. Twinkle: veel plezier met je moeder, niet te veel geld uitgeven hé! Stampertje: gefeliciteerd met je oma. Wolfje: Gefeliciteerd met je oma. Doe je wel rustig aan meid! Dolfijn: En..is het een andere coupe geworden of gewoon even de puntjes bij laten werken? Hier: vanaf vanochtend druk in de weer geweest voor mams. De boodschappen gehaald, gestreken, gewassen en gevouwen en nog veel meer van die kleine klusjes. Nu moet ze zelf alleen nog de tassen in te pakken. Ben nu ook helemaal gaar. En nu moet mijn eigen huis nog.... Een stofzuiger en dweil is hier geen overbodige luxe na gisteren en vandaag. Dus hup in de benen en weer verder dus maar.
hahahha wat klink je heerlijk druk Pooh! Hoop dat je tussendoor ook nog een beetje geniet van alles Bij de kapper alleen de puntjes eraf en flink laten uitdunnen.. sinds zwangerschap nog dikker en meer haar dan ik al had Dus dat moet echt elke 5 weken wel gebeuren
Stampertje dank je!!! Het is ook moeilijk, maar goed anders zou het ook een beetje oneerlijk tegenover mn broer zijn vindt ik... Veel plezier bij je oma en gefeliciteerd Smyltje jij bent goed bezig geweest zo te lezen, knap! Hadden jullie leuke en bruikbare kraamcadeautjes gehad? Wolfje het gaat niet echt goed met jou de he afgelopen tijd, ik hoop daar dat je snel op mag knappen En zonder misselijkheid e.d. van je zwangerschap mag genieten! Poohbeer dank je, zal ook wel moeten... Ze hebben bijna geen geld en geen benul van wat er komen moet.... Maar schoonzusje heeft alwel voor paar honderd euro aan zwangerschapskleren gekocht :-S Super lief van je zeg dat je je mams zo goed helpt, je bent een kanjer!! Pff en dan daarnaast ook nog weer je eigen huishouden, succes ermee! Ik ga vanavond hier even de stad in om wat leuks en nuttigs voor mn broer zijn kleine te halen xxx
dolfijn; hier ook erg dik haar... pooh; dank je wel druk bezig jij meid, s6 laurier;dank je wel! kwa misselijkheid wordt het minder en kwa diarree ook wel, blijft al wel langer in me lichaam zitten... gelukkig veel shopplezier meid! vind het erg gezellig dat je er weer bent! all; weet niet of ik er vanavond zal zijn... ga zo eten koken, maceroni... ml is eens op tijd thuis... kijken of hij nog wat leuks te zeggen heeft... gister dus knallende ruzie gehad, heel de avond liggen janken
vervelend van de ruzie wolfje! hopelijk is het vanaaf weer wat gezelliger.. vind het knap van je Laurier.. dat je zo open naar de situatie kunt kijken en meteen met ze mee denkt! shopze!
Dolfijn: Houd er rekening mee dat het zou kunnen dat wanneer je hormoonhuishouding weer op peil is of als je stopt met borstvoeding (zoals bij mij) je ontzettend veel last KAN krijgen van haaruitval. Ik trok echt plukken haar uit mijn hoofd als ik mijn haar ging borstelen. Je wordt dan heus niet kaal hoor, maar dunner wordt het dan wel. Laurier: wat ontzettend lief dat jij dan wel een nuttig kado geeft. Ach en wat betreft mijn schoonmama, Ik hoef maar te kikken of ze staat ook voor mij klaar. Met raad en daad en een luisterend oor. Ze zijn echt fantastische opa en oma voor mijn dochter, en houden zich een beetje aan onze manier van opvoeden. Ik ben daar echt één van hun 6 kinderen (ze hebben 3 kinderen en 3 aangetrouwde). Altijd welkom en altijd de koffie klaar. Tja, dat verdiend ze terug. Vind het ook erg fijn hoor, om haar te helpen. 'T is ook altijd veel gezelliger om het met z'n tweetjes te doen. Wolfje: Ik hoop dat jullie de ruzie weer bij kunnen leggen. Maak er een gezellige avond van. Mijn meisje is net in slaap gevallen op de bank, dus ja, om nou de stofzuiger te pakken... Vanavond dus maar.
Hier schijnt al heel de dag de zon en is het gewoon warm vriendlief belde om half 1 ja het is snert weer ik zo nee de zon is er en het is droog loop nu in mijn shirtje alleen over de markt toen was hij jaloers hihi
dolfijn dank je, maar ik moet er ook niet te veel en te lang in blijven hangen... Onze tijd komt nog wel :-D En wij zullen dan niet sip zijn en ook niet stressen e.d. Wolfje wat vervelend van de ruzie Ik hoop dat het vanavond beter zal gaan! poohbeer da's wel fijn dat het zo gaat bij jullie Ja soms doe je dan ook wat terug he, zo blijft het leuk voor alle partijen! mama es wees blij met die mooie zon, hier heb ik hem niet echt gezien maar wel hhheeeeelll veel regen hahaha. Eetse allemaal! xxx
Pff heb ik een heel verhaal getypt, valt internet ineens uit :x @ Smyltje; Wat goed dat Ninthe op haar eigen kamer heeft geslapen! Hier slaapt Jenthe nog steeds bij ons ik blijf het maar uitstellen. Mama is er gewoon nog niet aan toe . Wat super dat het clusterkolven zo goed heeft geholpen zeg!!! @ Dolfijn; hihi gezellig met die luie mannen Lekker naar de kapper! Ik moet nog steeds gaan . @ Stampertje & Wolfje; Gefeliciteerd met jullie oma's!!! @ Sasje; Hoe is het meis? Hoop niet dat je weer zulke buikpijn krijgt. Knuff! Verder weet ik het niet meer hoor Hier bij de psych geweest en ze heeft haptonomie gedaan, we weten nu waarschijnlijk waardoor ik steeds zo erg moe ben, ik neem namelijk ALLES in me op, krijg alle prikkels binnen. Nu proberen/oefen mezelf wat meer af te sluiten voor veel dingen en dan als ik wat beter in mijn vel zit kunnen we beter aan traumatische ervaring en depressie werken. Dus nog een redelijk lange weg te gaan..... Nu erg moe want het was best intensief. Daarna door naar kv wat nijntje dingen voor jenthe gekocht daarna na huis opa en oma afgelost . Nu jenthe voeden en dan zelf eten.
bij de kv is de zwitzal in de aanbieding he heb gelijk wat gehaald waaronder gel haha naast papa zijn gel staat nu smurf zijn gel (ja hij heeft haar dat zag de vk gelijk)
hey meiden, @ikke fijn dat je vandag beter ging bij de psych!!!! dikke knuffel voor jou meid!!! @wolfje hopelijk leggen jullie de ruzie snel bij meid! @laurier shop ze! @hier nog steeds last van mijn buik maar niet zo erg dan de vorige keer...ik heb wel een mooie blauwe plek van de pregnyl spuiten
balen van blauwe plek sasje laten we maar hopen en duimen dat het voor een goed doel is geweest! doe even rustig aan ikke.. het is niet niets zo'n sessie! wel fijn dat je nu misschien iets meer van jezelf begrijpt.. knuf! en je meisje alweer wakker pooh? toch fijn dat ze haar rust gewoon pakt als zij dit nodig heeft! beau ligt hier op mijn arm.. erg onrustig, het lijkt wel weer een regeldag.. pff best vermoeiend! hoop dat hij vanavond wat eerder slaapt.. en ach, knuffelen is niet erg
@ sasje wat balen van je blauwe plek we zijn allemaal heel hard aan het duimen meid nee ga morgen beginnen met ovutesten heb er weer genoeg in huis @ stampertje gefeliciteerd met je oma @ ikke ik hoop dat deze manier van behandelen je weer een stapje in de goede richting kan helpen een hele dikke knuffel voor jou @ laurier wat lief dat jullie wat nuttige dingen gaan kopen voor je broer en schoonzus knuffel voor jou @ poohbeer je bent ermaar druk geweest vandaag ga je nu ook nog even rustig aan doen @ mama es hier ook het zonnetje gehad @ mom hoe gaat het met jou @ smyltje wat super dat het zo goed gaat met kolven @ dolfijn wat lief manlief met Beau aan het slapen op de bank dat was vast een heel mooi gezicht @ wolfje ik hoop dat de woorden met manlief snel opgelost zijn nou meiden heb mijn best weer gedaan hopelijk ben ik goed gekeurd
Ei: 26 Mei: Sasje24 28 Mei: Mom23 ?? Mei/Juni: poohbeer NOD 8/9Juni: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 12, iui poging 2) 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) ??????: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 17 juni terug naar gyn Sasje24: 25 mei follikelmeting laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor pesa. Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 30/05 controle vk Mama Esmeralda; 14-07-2011 31/05 controle Vk Wolfje22; 23-12-2011 06/06 2de echo 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Meeting 9 juni/ Utrecht/12.00 CS Mom Sasje Dolfijn Twinklestar Poohbeer Ikke Smyltje Stampertje Wolfje Biancje Mama esmeralda Laurier Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Ruimte voor kinderwagens, hoekje om te voeden.. 13.00u in het restaurant voor high tea 17,50 p.p Extra info even PB naar Dolfijn
@sasje. hopen dat die blauwe plek voor ene goed doel is! @pooh. jeetje, wat ben je weer actief geweest, lekker! @ikke. kan me voorstellen dat het intensief was. rust lekker uit! heb je trouwens al nieuw gewicht van Jenthe? @dolfijn. hoop dat Beau straks wat minder onrustig is. en inderdaad, knuffelen is nooit erg @mama es. van Ninthe zeiden ze het ook met de echo, en ze heeft inderdaad veeeel haar @wolfje. jeetje wat rot van de ruzie :S hoop dat jullie het snel goedmaken! @rest. uhmmmm, weet t niet meer