Ei: 24 apr: Mom23 29 apr: Poohbeer NOD ??????: Twinklestar (29 jaar, 1e kindje, ronde 11) ??????: Sasje24 ( 25 jaar, 1e kindje, ronde 11) 9 mei: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 13 mei: Poohbeer (2e kindje, ronde 12) mmm Twinklestar: 20 april laparoscopische operatie 06:45 aanwezig zijn Sasje24: 18 april follikel meting start iui rondom pasen Zwanger Stampertje23; 30-05-2011 26/04 controle en liggingsecho Mama Esmeralda; 14-07-2011 13/5 30 weken echo (groei)13/5 pretecho (3/4D) 17/5 controle VK Wolfje22; 25-12-2011 Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smytlje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr, 40+4
Ja maar officieel ben je wel in 2011 uitgerekend . En Wolfje deze babie blijft echt wel plakken hoor met zo'n super knal test!!!! Positief blijven hoor!!!
Er is hier trouwens vrijdag nog van alles gebeurt (in de straat) Eerst komt vriendlief thuis na een halve dag werken en zijn collega was thuis gebleven zijn vriendin had weeen in de middag is hun 2e zoontje Jaden geboren. Later rond 6 uur waren net klaar met eten en ik loop met mijn melk de keuken in en kijk naar buiten (balkon) zie ik tegenover mij mijn vriendin staan op het balkon (ze woont zelf 1 hoog en stond nu 3 hoog) te zwaaien en te roepen, dus liet mijn melk vallen en loop naar het balkon. Schreeuwd ze stuur je vriend hierheen en bel de brandweer dus wij gedaan ik de brandweer aan de telefoon en hun zeggen ga even naar boven en kijk wat er is (niet nagedacht over smurf met die rook daar) vriendlief opzoek naar de katten in dat huis. Brandweer politie en ambulance komen aan (had echt alleen de brandweer gebeld) ik met de kids van mijn vriendin naar buiten die zaten nog in hun eigen huis (7 jr en 6 mn) Wat hadden ze nou gedaan ze waren weggegaan om boodschappen te doen en ze kwamen erachter dat ze geen geld mee hadden dus terug daar aan gekomen staat heel het portiek blauw en de keuken bij hun in vlammen (niet erg maar wel brand) had een van hun een sigaret ana gelaten en weggegooid ind e vuilnisbak. Er was gelukkig meer rook dan vuur maar wat als ze dat geld wel mee hadden en die lieve katten zaten nog binnen. Kreeg ook van heel de straat op mijn kop dat ik naar boven was gegaan maar ja de brandweer vroeg daarom haha en ik dacht er helemaal niet bij na. Was dus een leuke vrijdag avond
mama es wat een avond dan zeg @wolfje hehe geniet er lekker van!! @ ikke tegen die tijd dat iemand anders van het lijstje bevalt is jenthe misschien alweer 1 ...en begin jij misschien alweer voor de 2e kunnen we miscshien toch nog geljik zwanger zijn
@ Sasje; Haha nou die 2e als die er ooit mag komen duurt nog wel een hele tijd hoor Schijnt dat ik dan ook weer meer kans heb op pre-eclampsie dus tegen die tijd even goed navragen enzo. Nu eerst lekker van mij meisje genieten. Hoop dat jij sneller een kindje hebt dan ik de 2e hoor !
OH WAUW WOLFJE!!! wat super meis!! ik zag het meteen al staan!! wat ongelovelijk wijs dat je zo'n mooie test mag hebben meis.. Ben echt blij voor je!! Hihih kippevel en kraamtranen hierzo Helemaal super! @Sasje; Balen dat er nog niets gegroeid was, hopelijk is er volgende keer wel wat te zien.. Goed dat je meteen even uitleg hebt gegeven.. erg duidelijk zo! KNUF! @Ikke; fijn dat Jenthe het weer zo goed heeft gedaan, maar balen dat jij je weer wat beroerder voeld meis.. ik hoop echt dat je snel bij psych terecht kunt.. als je niets hoort gewoon zelf nog een keertje bellen meis.. niet te lang wachten.. KNUF! @mamaEs; wat een hectische bedoeling dan.. gelukkig is alles goed gegaan! @Hier; Beau is de hele nacht behoorlijk aan het mopperen en kreunen.. weet niet zo goed wat er aan de hand is Gelukkig vanmiddag naar CB zodat ik daar eens kan overleggen.. dit voelt echt niet leuk.. ventje lijkt helemaal niet meer tevreden Doet zeer om hem zo te zien! Laat wel even horen als we op CB zijn geweest.. Dikke knuffel voor jullie allemaal en sorry als ik ergens niet op heb gereageerd, maar ben best moe na de lange nacht.. (en sorry, weer even klaag berichtje, maar vind het echt zo sneu voor Beau!) xx
Wolfje: GEFELICITEERD!!! Wow joh, wat fijn dat je zwanger bent! EIndleijk weer iemand op roze Mom: de volgende ronde wordt voor ons hoor!!! Dolfijn: als je het niet vertrouwd vraag het cb en laat je niet wegsturen hoor. Je bent geen overbezorgde moeder, dus laat je niet wegsturen daar! Ikke: wat top dat Jenthe het zo goed doet! Biancje: veel plezier in de dierentuin, beetje laat maar toch... Welke ga je? Twinkle: het komt nu dichtbij... Ik wordt al een beetje zenuwachtig. Hoef jij dat niet meer te zijn! Hier; Een echte maandag. Wassen en puinruimen! Zo even de stad in voor een kadootje en wat boodschappen.
@ Dolfijn; Wat vervelend zeg van Beau Denk je dat ie pijn heeft ofzo? Heeft ie geen zuigbehoefte? Sinds Jenthe een speentje heeft is ze veel minder aan het mopperen. Ik noem maar wat hoor... Succes meis, hoelaat moet je naar CB? knuff
Oh Sasje; ik ben helemaal vergeten om op jou te reageren. Dacht eraan op de fiets. Dus bij deze... Ik hoop dat er de volgende keer wel iets te zien is. Je gaf zelf al aan dat het nu wel erg vroeg is, maar wel fijn dat je arts het helemaal wil volgen. Wel fijn dat je af en toe uitleg geeft, want ik heb er helemaal geen idee van.
@ Pooh; Hoop ook dat jij en Mom snel zwanger zijn, maar dat hoop ik ook voor Sasje en Twinkle! Ik duim voor jullie allemaal meiden! Hier de was gedaan, nu zo Jenthe weer op bed leggen en dan even strijken/stofzuigen. Mijn neefje komt vanmiddag vanuit school hierheen omdat zuslief gesprek heeft in zh met chirurg, dus denk dat ik er vanmiddag niet meer ben.... Misschien vanavond. Fijne middag/avond meiden!
@Ikke; ik gebruik al even een speentje voor Beau om in slaap te vallen.. en dit werkt op zich wel maar zodra die em kwijt is is het weer mopperen.. en er zitten dusdanig gilletjes tussen dat ik inderdaad bang ben dat het pijn is of iets hem heel dwars zit. Moet om 15.45u bij CB zijn.. en zal daar idd eens goed overleggen want dit is geen doen @Poohbeer; ben idd geen overbezorgde moeder en probeer zelf genoeg.. maar fijn dat jij dat ook ziet @Sasje; ik hoop het ook.. vind het gewoon zo super vervelend voor hem dat hij niet meer vrolijk is nu.. hopelijk kunnen ze me meer vertellen.. Zo die kant op.. jullie horen het straks van me! xx
@dolfijn; thanks wat sneu van je ventje!!! s6 ermee @sasje; wat een tegenvaller meid! @ikke; veel plezier met neefje!