@ Mom; Dat is alleen maar een goed teken!!!! Dat is je eitje die zometeen loskomt! Dus mooi geklust gister
heej meiden! sorry dat ik niet reageer meiden(schaam schaam) maar nog steeds problemen met internet en kan het niet oplossen! virus is het niet...heb al gebeld en hun hebben het na gekeken zit dus ergens in mijn computer, oh frustrerend! Maar goed...gisteravond was onwijs gezellig! heerlijk film gekeken en leuke avond gehad ( nog even lekker tussendoor pizza gehaald, mmm) Nou wat een bagger weer zeg! Moet zo op me fiets naar werk toe en had nog zoveel andere plannen die in het water vallen! (letterlijk ne figuurlijk) Fijne dag allemaal knuffel mij! pja las iets over bandenpijn...tja fijn is het niet meid, hoop dat je er niet teveel last van krijgt! En dolfijn; douchen voor het werken...(je had beter op de fiets kunnen douchenD Liefs mij
@ dolfijn dat zal je altijd zien en werkse vandaag doe lekker rustig aan @ ikke wat fijn dat het goed met je gaat hier ook alles goed nu is het weer afwachten toch wel spannend maar ga wel proberen te wachten met testen tot nod als het gaat lukken @ mom gelukkig is het wat afgezakt en heb je gisteren toch geklust ook voor jou afwachten het word weer spannend @ wolfje balen van je computer zeg ik hoop dat het probleem snel is opgelost en wat heerlijk dat jullie avondje zo gezellig was @ sasje hoe is het met je mond gaat het al wat beter @ hier wat een rot weer zeg het regent behoorlijk iedere keer dan vijf minuten droog en dan stort het weer met bakken naar beneden:x maar ja je doet er niks aan ga zo nog even brood halen maar dan hoop ik wel dat het droog is allemaal en fijne dag ondanks het rot weer
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 17 aug: Char 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
ik ga even een poosje liggen op de bank tv aan en even lekker niks doen allemaal een fijne middag tot vanavond
nou meiden heb het probleem niet op kunnen lossen, dus heb nu firefox geïnstalleerd... gaat tot nu toe beter/goed! Maar niet te vroeg juichen!
hoop dat het probleem snel opgelost is wolfje!! vannacht heeeerlijk geslapen. vriendje had zich gisteravond beetje verlult aan vrienden.hij ging de kattenbak verschonen!!! dus vriendin zegt: wat doe je? is smyltje zwanger ofzo?! hahaha lol lekker geklust gister dames? hoop dat het gelukt is!
hahah grappig Smyltje.. ach, het geeft niet als een aantal het weten hoor.. hihih lekker genieten van die momenten Hier weer gewerkt en gedaan, erg nat geregend.. dus helemaal verkleumd thuis gekomen.. Daarna even lekker gedouched en nog even wat rond gehangen.. Niet zo actief dus maar goed, heb alles er weer op zitten voor vandaag
NOD 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 07 sept: Mom23 (ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 sep: Twinklestar (ronde 4, 1e kindje, 28 jaar) 18 sept: Wolfje22 (ronde 6, 2e kindje, 25 jaar) 20 Sept: Sasje24 (ronde 5, 1e kindje, 24 jaar) 23 sept: Char (ronde 4, 2e kindje, 27 jaar) 26 sept: Stampertje23 (ronde 2, 1e kindje, 23jaar) 28 sept: The Cat (ronde 2, 1e kindje, 27 jaar) Eisprong: 7 aug: Laurier 24 aug: Mom23 26 aug: Twinklestar 28 aug: Sasje24 9 sept: Char 12 sept: Stampertje23---->vakantie tot 1 sept! Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 9 augustus echo, alles goed! 8 september controle vk Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk hartje gehoord en nog een echo, 8 sept vervolg afspraak vk Dolfijn1982: 31 aug termijn echo, 07 sept intake VK Klevkin: eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk Smyltje: 8 september intake vk
Hier weer even een berichtje van mij. Vandaag weer hard gewerkt maar we schieten goed op. We zijn al weer bezig met de volgende set voor volgende maand. Manlief was vandaag lekker thuis met Aaliyah. Wat een regen vandaag zeg! Hier gelukkig geen echte overlast gehad. Was er al wel bang voor dus we hebben alles uit de tuin gehaald en de tomatenplanten onder de overkapping gezet. Was veel te bang dat die paar tomaten eraf zouden vallen door de hoosbuien. Viel gelukkig dus mee. Vanavond lekker even uitrusten op de bank. Heb flinke ast van mijn buik en rug.
hi!!!! ja indd wat een rotweer vandaag zeg. hier regent het nu nog en zo te zien blijft dat nog wel even doorgaan. vanavond lekker relaxen... net de boodschappen gedaan... moet ook gebeuren
@ smyltje kan gebeuren toch (hihihi) @ dolfijn doe lekker rustig aan ben ook helemaal nat geregent (brrrrrrrrr) daar krijg ik het altijd koud van @ wolfje ik hoop dat je met firefox wel kan internetten @ char gelukkig is het meegevallen hier ook wel hoor maar er is toch best veel gevallen en nu nog regent het ik hoop dat de pijn snel afzakt
Doe rustig aan Char! Denk even lekker aan jezelf! KNUF vanaf hier.. Twinklestar; kruip net als mij lekker op de bank met fleece plaid en zorg dat je weer lekker warm wordt
Hier vind ik het ook erg koud. Heb mijn sloffen maar weer eens opgezocht. Ik denk dat ik vanavond maar eens vroeg het bed in duik. Ben best wel moe, had net al het idee dat het al 22.00 uur was. Morgen nog een dagje werken en dan zit het er weer op voor deze week. Misschien dat maandag nog even naar het werk cross voor de final inspection voor de eerste kabels de deur verlaten en aar de klant toe gaan.
kreeg net een lief berichtje van manlief ben helemaal happy hij had een paar ooievaars gezien en er zat er vast 1 voor ons bij
hahha lief van hem Twinklestar! Ook ik duik er vroeg in vandaag.. moet wel aan rust toekomen Tot morgen dames en slaap lekker alvast! xx