in feite wel jazo zit dat op het klad hebben we niet getekend dus is het niet rechtsgeldig volgens mij ik bedoel er is over overname gesproken omdat het zo heet voor de woningbouw maar nooit over geld ps schoonzusje is ook altijd heel wisselvallig kwa humeur hoor wil niet graag de deur uit enzo
Even voor mijn duidelijkheid: Zou je de vloer krijgen, zodat je geen nieuwe hoefde te leggen? En daar wil ze nu toch geld voor?
hahaha je moet zo een overname papier invullen voor de woningbouw dus wij dat huis doorgelopen bijna 2 uur meebezig zoveel dat dat mens kletst ineens alles dus opgeschreven en helemaal niet over bedragen gepraat we zouden nu zondag tekenen omdat het dan op het officiele papier zou staan En nu komt ze ineens met een bedrag wat ze voor alles wil hebben dan had ze dat in die 2 uur ook wel kunnen zeggen dat we daar waren en heeft ze niet gedaan het enige waar ze een kleine vergoeding voor wilde hebben is de ventilator lamp nou en dat zou kunnen wat mij betreft maar verder niet kom op zeg trouwens sjoerd is een aantal weken geleden ook nog wezen helpen om uit haar tuin een hoop afval weg te werken VOOR NIKS HE !!!! hoop dat het zo duidelijker is voor je
Denk dat beebje dat wel door heeft.! Die zegt, mama rustig nou... stress is niet goed voor mij en en jou!!! Ga ff deal sluiten met haar, Sjoerd heeft geholpen dus geen gezeik over de vloer!
vind ik ook ze moet niet zo zeiken zelf heeft ze niks meer aan die dingen ik ga er nu vandoor vanavond het vervolg
Jeeeeeeeemig wat hebben jullie veel gekletst sinds vanmorgen zeg. Ben wel bij, maar vind het te warm om te reageren. Ik lig al de hele dag zo'n beetje knock-out op de bank. Alsof het nog niet genoeg is met het weer, heb ik al de hele dag buikpijn en rugpijn. Pffffffff..... of doorzetten nu, of ophouden met klieren! Nog niets veelbelovends gezien op buienradar... laat het regenen PLEASE!
Knip, let us know!!!!! Spannend.... Pup, warm he voor je! Gelijk heb je, nu komen of kappen! Hier staat al een windje in de tuin! Nu de regen nog... *regen val maar in GRave, daar is het meer nodig!*
het lastige is, is dat het een welles nietes spelletje gaat worden... daar moet je geen zin in hebben. Probeer redelijk met haar te praten, vraag waarom ze niet meteen over het geld begonnen is en vertel haar dat jullie er geen rekening mee hebben gehouden dat ze daar geld voor wilde hebben. Leg haar uit dat als jullie ergens geld aan uit gaan geven, dat dan gaat zijn aan spullen die jullie zélf hebben uitgezocht. Vertel haar vervolgens dat de spullen kosteloos mogen blijven liggen en anders gewoon op de afgesproken opleverdatum uit het huis en de tuin zijn verdwenen. Benadruk dan nog even dat zij er voor zorgt dat de planten voor een bepaalde datum weggehaald, of eerder indien jullie eerder de mogelijkheid hebben de tuin te gaan doen. lastige situatie knip...
Vanmiddag nog even lekker in de plas gezwommen tot een uur of 16.00, daarna heerlijk gedoucht. Nu net een flinke bui gehad hier en in de verte rommelt het, maar als het hierbij blijft hebben we hier geluk gehad. Arme Pup, het is ook niet uit te houden die hitte he. Gelukkig is het hier in huis heerlijk koel (lees: 25 graden hahaha) en met de ven aan is het best te doen.
@ Knip: sterkte meid. Dikke knufffffff Hier begint het hevig te regenen en ook te onweren . Melvin ligt heerlijk te slapen nu. Spreek jullie later weer. Ga m'n lading was maar eens opvouwen wat wel eens tijd wordt.
Haha Suuz, nee inderdaad, de kraam hoeft niet gelijk de boel te gaan wassen omdat ik het warm had, dus......we kopen maar even een nieuw setje, die is toch hard nodig! @ Knip, Miran.....rest: dit gebeurt er als je Mirthe op een dag zelf laat kiezen wat ze aan mag: Bekijk bijlage 10911 Tja, hoezo een meisje..... @ Loel, prachtig manneke zeg, wijs koppie hoor! En ja, warm zo hè ook voor zo'n kleintje, pffff... en dat plaatje met Sky (toch?) cute!! @ Knip, ik zou voorstellen dat ze weghaalt wat ze weg wil halen en laat liggen wat ze niet zelf wil weghalen, dan doen jullie dat gewoon als zij eruit is. Dat is de beste oplossing....denk ik.....oh, zie dat Moor het beter heeft omschreven!!! @ Helma, lekker lang genieten van McLeods, hahaha.....nee irritant is dat hè, als de DVD blijft hangen. Wel knap dat je vol blijft houden! *gaat naast de andere zwangere hormoonbommetjes staan voor het nieuwe huis van knip* Kom maar op wijffie! Trouwens, we kunnen ook een factuurtje maken voor het arbeidsloon van Sjoerd, met totaalbedrag van 450 euro ex btw, haha zo, ik ga even koken...pffff hoezo warm, haha....en hopen dat de onregelmatige ongikrampen door gaan zetten naar regelmatig, maar dat geluk heb ik vast niet
Jut, het lijkt wel een kleine hippie!!! Maar wel heeeeeel schattig! McLeods, ben eindelijk door seizoen 1 heen! Waren afleveringen die ik nog niet kende, dus moest het echt zien. Morgen maar eens beginnen met seizoen 2!!! Hier zijn weer een paar druppels gevallen, nu weer droog! Wolkjes, laat dat vocht eens los!!
Oh ja, wilde nog ter illustratie een verhaaltje kwijt over die kleertjes enzo: Vanmorgen gingen we dus een kaartje op de bus gooien. Mirthe heeft een kort spijkerbroekje aan en een roze (ja hoor) tuniekje en haar sandalen. Dus ik vraag of ze wil lopen of in de wagen..."lopen". Dan moet Mirthe een polsbandje om, die aan mij vastzit zeg maar, een soort hondenriem, haha, maar dan niet om de nek, ze wil geen handje geven en straks schiet ze zo de straat op. Dus ik zeg: dan pakt mama even je polsbandje! Kom ik de kamer weer binnen, heeft ze zelf een armbandje, ketting en die roze muts opgezet, hahaha.....en daar gingen we, mama in een vormeloze ik-ben-zwanger 3/4 joggingbroek en grijs hemdje en Mirthe alsof ze op stap ging naar een feestje, hahaha... Dus het eigen willetje is al erg groot als het om outfit gaat!
We wonen schuin tegenover een straatje woonwagenbewoners, zou ze mooi tussen kunnen hè zo, hahaha... Dat mutsje heeft ze van een nichtje, dat is ze helemaal fan van..dus die muts moet altijd op, 20, 30 of 35 graden.....maakt niet uit!