Hoi allemaal, Ik ben sinds eind december gestopt met de pil. Ik ben zeer regelmatig en weet ook precies wanneer mijn vruchtbare periode is (ter bevestiging gebruik ik ovu testen). Nu is het zo dat als mijn eisprong is geweest, dat ik dan 1 a 2 dagen later roze afscheiding heb. En dat elke maand standaard. Dit is wel alleen bij het afvegen en soms is het weg en soms is het ineens zelfs een beetje rood. ALLEEN bij afvegen dus. Dit duurt dan gewoon tot aan de dag dat ik ongesteld moet worden. Raar vind ik zelf, want eerst dacht ik dat het met een ontpilling te maken had, maar na 8 mnd lijkt mij toch dat het nu wel klaar is.... Wie heeft dit ook? Of weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn? Groetjes en alvast bedankt! Natasha
Hoi, Ik herken je verhaal helemaal, alleen begint bij mij de rozige afscheiding telkens een weekje voor mijn nod. Lijkt dus wel op een innesteling, maar helaas....toch telkens weer ongesteld. Als ik het nu weer krijg geef ik eigenlijk de hoop weer op, terwijl het natuurlijk best een innesteling kan zijn die toch later weer mis gaat. Hier schijnen de meeste zwangerschappen nou eenmaal te sneuvelen, dus we moeten maar gewoon veel duimen! Liefs Gwen
hoi gwen, inderdaad ik word er zelfs een beetje moedeloos van... Elke mnd hetzelfde liedje. Nu heb ik trouwens vandaag niets gehad...dus heb een klein beetje hoop... groetjes Natas
Ja, heel herkenbaar, als het dan een dag wegblijft neemt de hoop weer toe he? Ik blijf nog even fanatiek duimen tot a.s. zaterdag... Heb jij ook al bijna weer je nod? Liefs Gwen
Wij zijn trouwens ook al weer ruim een jaar bezig, en daarvoor een tijd geen pil geslikt, dus het kan bij mij ook geen ontpillen zijn....
ja, a.s. zaterdag of zondag, het wil nog eens een dagje verschillen. We wachten het wel weer af... Groetjes Natas
Hoi, Ik heb precies hetzelfde. Van ei tot ongi roze/rood verlies op het papiertje. Wij zijn al bijna 1,5 jaar bezig dus ontpillen zijn het zeker niet zijn. Ik heb nagevraagd aan de fertiliteitarts of dit nadelig is voor een zwangerschap maar dat is niet zo. De één heeft dit nou eenmaal en de ander niet. Ik wacht nog op de dag dat ik het een keer niet heb, misschien dan een keer zwanger!? Veel succes, maak je dus geen zorgen, het hoort er blijkbaar bij (bij ons dus!) Liefs Dib
hoi, nou gelukkig ben ik niet de enige. Het is inderdaad alleen op het papiertje en soms heb ik een dagdeel ook niets, meestal is dat 's ochtends. Maargoed nu had ik dus wel 's ochtends roze en nu weer niets.....hmmmm. Groetjes Natas
Hey, Ik heb dit ook hoor, een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden heb ik een rozeafscheiding, soms een beetje rood of bruinig gekleurd en idd bij het afvegen, tot nu toe werd ik steeds ongesteld hopelijk straks niet!