Hoi.even een vraag. ik heb 5 dagen voor nod rozig slijmverlies. Dat lijkt me wel erg vroeg voor menstruatie. Ben altijd precies op tijd al 4 rondes van 28 dagen. Zijn er mensen die dit ook hebben gehad? En was je dan wel of niet zwanger? Ik weet dat ik gewoon moet afwachten,maar ben wel erg nieuwsgierig! Alvast bedankt. Groetjes Linda
ik heb het ook een keer gehad, 4 dagen voor nod, en ongi helaas. Maar zou wel mooi zijn hè. ik duim voor je.
Hoi Yes1.ik heb vandaag ook 2 keer een beetje bruin gehad ,maar dan ook echt een heel klein beetje! Spannend of het doorzet!. Groetjes Linda
ik had dat maandag maar nog steeds geen heel vervelend he dat wachten? ik hoop het voor je. ik zal duimen.. liefs esther
Hai Esther.Heb je al getest of wacht je nog ff? Het is heel spannend allemaal.Ik hoop voor jou ook dat het raak is!
hoi linda. ja gister ochtend gestest maar niets.. dit is mijn eerste ronde dus afwachten maar ik heb geen flauw idee wat mijn cyclus zou moeten zijn.. spannend allemaal he? groetjes
vandaag weer getest en weer niets... zou ik misschien beter met een cb digitaal moeten testen pakken die misschien hcg op? ik hoor van een hoop die die hebben gebruikt dat ze voor nod konden testen... liefs esther
Hoi Esther,naar mijn weten hebben die juist meer hcg nodig... Ik heb nu denk ik ook de duivels op bezoek. Al meer bruin verlies en rose. Ik weet het ook niet meer,ga maar van het ergste uit..... Ben wel erg verdrietig nu. Dag
Nu deze dag bijna om is kan ik toch echt niet zeggen dat de duivels er al zijn. Alleen vanmorgen wat bruin en iets roods. Maarje nod is eigenlijk pas over 3 dagen Ik hou jullie op de hoogte...