ovulatie???

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by ninaVI, Jun 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hallo,

Ik heb deze maand iets heel erg vreemds en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik had afgelopen vrijdag een ovulatie test digitaal gedaan van clearblue en die was positief...vrij laat deze maand 4 dagen later dan normaal? s'middags een lachend gezichtje maar s'avonds was die al weg.. vandaag clearblue gebeld en die gaf aan dat dat kan een korte piek en niet erg gewoon geovuleerd??

Nu vanavond dus 4 dagen later had ik het idee te merken dat mijn slijmvlies zo was als normaal dat ik ovuleer en dacht bij mezelf ik ga toch nog een keertje kijken? en ja hoor weer een lachend gezichtje??Hoe kan dat nou heb ik vrijdag dan geovuleerd en nu weeer of nog steeds?? Zegt dat iets over de kwaliteit is het deze maand dan minder goed of kan ik nog steeds zwanger raken?? Moet ik 14 dagen voor mijn nod vanaf vrijdag of van vandaag tellen?

Ik ben in de war en hoop dat jullie me kunnen helpen??

liefs NIna

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nina,

als clear blue zelf zegt dat het vrijdag een korte piek is geweest, zou ik daar maar van uit gaan. Ik denk dat je dan gisteren alsnog je ovulatie hebt gehad. Een ovulatie duurt niet 4 dagen, dus uitgaande van je verhaal, dat ook je slijmvlies aanvoelt als bij een ovulatie, denk ik toch dat je hem gisteren hebt gehad. Dit zegt niets over kwalitiet en zwangerschapskans. Ik weet niet of je in het weekend hebt gevreëen, of gisteren, zo niet, dan zou ik het vandaag aslnog doen als je zwanger wilt worden.

Mirjam

Share This Page