rugpijn? hoort dat er ook bij?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door truuz, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truuz

    truuz Actief lid

    27 jul 2007
    100
    0
    0
    Heey Meiden.. Shit net hele verhaal opgetyped een verkeerde druk op de knop en alles weg :( Maar oke..Omdat ik niet precies weet wanneer mijn NOD is omdat mijn cyclus niet echt regelmatig is, slik ik sinds een maand tarwekiemolie capsules.. Zou dus neit weten wanneer ik kan testen vandaar mijn vraag: Ik heb sinds een aantal dagen dat ik het gevoel heb dat mijn ene bh niet meer goed past, tis net alsof ie te klein word.. Alles puilt eruit terwijl dat mijn lekkerzittende bh was :( Ook heb ik een ontzettend moe gevoel halverwege mijn rug en kan ik de hele dag wel slapen.. Kan misschien ook komne door het vele werken van de afgelopen periode.. Ben toe aan vakantie :) Herkennen jullie deze klachten bij een evt zwangerschap of beeld ik me weer vanalles in.. Het zou niet de eerste keer zijn dat mijn lichaam me voor de gek houd :cry:
     
  2. klavertje44

    klavertje44 Bekend lid

    31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik slik ook sinds een maand tarwekiem en heb inderdaad ook het moe zijn en de pijn in mijn rug....
     
  3. Als je twijfelt, zou ik eens testen.
     
  4. klavertje44

    klavertje44 Bekend lid

    31 jul 2007
    648
    0
    0
    Hebben niet meer meiden hier last van (gehad)?
     
  5. miry

    miry Nieuw lid

    1 aug 2007
    3
    0
    0
    Verzorgende
    Nieuwegein
    Hey,ik ben er vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben (van de eerste)
    Ik had de laatste 2 weken last van mijn onderrug,gevoelige tepels en buikpijn alsof ik mijn menstruatie kreeg,maar ik had ook af en toe last van steken zowel links als rechts,vooral als ik na lang zitten opstond.
    Sinds een dag of 3 ben ik ook ontzettend moe,ik dacht dat het door de hoge werkdruk kwam (ik werk in de zorg).
    Vandaag heb ik dus een test gedaan en was meteen positief.
    Ben echt heel erg blij.
     
  6. truuz

    truuz Actief lid

    27 jul 2007
    100
    0
    0
    @Miry.. Gefeliciteerd! Het lijkt me helemaal super.. Wacht nog een week af ben ik dan niet ongi geworden ga ik ook testen.. Werk ook in de zorg, dus ga er eerst maar vanuit dat rugklachten door het werk komen.. Hoe lang was je overtijd? Hoe lang al bezig geweest?
     
  7. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    gefeliciteerd miry geweldig en maar lekker genieten :D
     
  8. miry

    miry Nieuw lid

    1 aug 2007
    3
    0
    0
    Verzorgende
    Nieuwegein
    Bedankt voor jullie lieve reacties.
    ik ben/was 4 dagen overtijd.
    In januari 2007 ben ik gestopt met de pil en had meteen vanaf dat moment een regelmatige cyclus van 28 dagen en was ook telkens maar 3 dagen ongesteld.
    Voordat ik (9 jaar geleden) aan de pil begon had ik een onregelmatige cyclus.

    Ik ben echt ontzettend blij en ga lekker genieten.
    Heb trouwens 15 oktober mn eerste echo.

    .
     
  9. klavertje44

    klavertje44 Bekend lid

    31 jul 2007
    648
    0
    0
    @ Miry: Gefeliciteerd! Wauw wat leuk zeg! En dan in oktober je eerste echo *zucht, zwijmel*


    Ik heb zittend werk dus aan de hoge werkdruk zal het bij mij niet liggen haha.
     

Deel Deze Pagina