rugpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Pompeloesje, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    hey,

heb al sinds gisteren enorme rugpijn. Vooral rechts. zit vrij hoog. Ook aan de voorkant doet het pijn aan men ribben. Weet mezelf geen houding meer te geven. kan niet zitten/staan/liggen. De pijn beneemt me soms de adem...
    kan het de baby zijn die ergens op drukt?
    in ieder geval,pain is killing me :(

2. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    vervelend, kan idd de beeb zijn.
    Mogelijk heb je ook je spieren wat overbelast (tussenribspieren)
    Als t niet overgaat zou ik naar een fysio gaan.

Suc6 ermee!

3. spinner

spinner Actief lid

7 mrt 2009
    152
    0
    16
    Hoihoi,

Een heel vervelend kwaaltje, maar typisch voor de zwangerschap. Je buik hangt aan ee rugspieren en die trekken door tot je ribben, waardoor je aan de voorkant ook pijn hebt. Het gaat niet zomaar helemaal over, het zakt wel wat af als je flink rust neemt. Je kan het beste naar de fysio gaan, deze kan je er goed bij helpen!

Succes, enne, als de pijn te erg wordt, kan je gerust een paracetamol nemen.

4. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    ohh poeh hey dat herken ik zo erg! ik heb het sinds een paar weken ook heel erg ik word er gek van!
    ik ben nu ook helemaal uitgeput omdat ik niet eens meer kan liggen (dus ook niet slapen)
    wat je er aan moet doen kan ik helaas nog niet zeggen maar ik probeer inderdaad ook een beetje rust te houden (al gaat dat hier erg slecht,vandaar waarschijnlijk ook dat ik dit symptoom heb gekregen)
    ik wens je in ieder geval veel sterkte en houd een beetje rust meid!

5. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Heb je hierbij ook het gevoel dat er een band om je borstkast zit? Zo onder je borsten? En is het ineens heel fel opgekomen?

Ik heb dat bandgevoel namelijk gehad en dat duidde bij mij op zwangerschapsvergiftiging. Kon van de pijn in mijn buik en rug ook niet staan, zitten of liggen....

Als je het niet vertrouwt: bel de verloskundige! Ik ben diezelfde dag nog in het ziekenhuis opgenomen

Deel Deze Pagina