Primolut N

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Preciosa, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Ik heb primolut gekregen van de huisarts om mijn baarmoeder schoon te maken. De derde dag van mijn menstruatie ben ik begonnen met een kuur van 5 dagen (3Xdaags 1) en de zesde dag van mijn menstruatie ben ik gestopt met vloeien.
    Drie dagen na de kuur (vandaag dus) ben ik weer ongesteld. Is me baarmoeder nu schoon of begrijp ik het verkeerd?

    Ik wil ook graag weten hoe ik moet berekenen hoeveel dagen me cyclus is, zodat ik weet wanneer ik vruchtbaar ben.

    Hartelijk dank, Preciosa
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Preciosa,

    de menstruatie na een 'schoonmaak' van je baarmoeder door curettage of door Primolut is een soort laatste schoonmaak. Het is lastig te zeggen vanaf wanneer je moet rekenen. Vanaf je bloeeverlies na Primolut of vanaf de eerste dag van je menstruatie. Het beste kun je deze cyclus even een vruchtbare periode aanhouden (14 dgn vanaf de 2 verschillende keren bloedverlies en de dagen ertussen. Dan zit je in ieder geval goed en begin je de volgende cyclus met een schone lei.

    Groetjes Brigitte
     
  3. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Beste Brigitte,

    het is ingewikkeld allemaal, maar ik zal proberen het zo te tellen als hoe U me heeft gezegd.

    Hartelijk dank!
     

Deel Deze Pagina