Rugpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mosa, 11 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosa

    mosa Actief lid

    14 sep 2013
    305
    220
    43
    Goedemorgen dames :D,

    ik weet sinds eergisteren/gisterochtend dat ik zwanger ben. Na een dag het niet kunnen geloven vanmorgen nog een test gedaan. Overduidelijk zwanger ❤️
    Ik had/heb onwijs last van lage zeurige rugpijn en een soort spierpijn gevoel. Dit had ik met m’n zwangerschap van 6 jaar geleden ook, van mijn dochtertje :p

    Ik vroeg me af of meerdere vrouwen hier last van hebben en wat je er tegen kan doen? Ik doe s’nachts bijna geen oog dicht omdat ik mezelf geen houding kan geven :rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Spectre en Louise11110 vinden dit leuk.
  2. Abbyx

    Abbyx Lid

    18 feb 2020
    52
    68
    18
    Vrouw
    hii, je symptonen zijn erg herkenbaar althans ik hoop dat het bij mij te linken is aan een zwangerschap, ik ga zaterdag testen. Maar ik heb er al een week last van en normaal gesproken met ongesteldheid nooit last van. Wat ik nu doe is een kruik er tegen aan, of misschien een warmte deken kan ook helpen:)
    Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  3. mosa

    mosa Actief lid

    14 sep 2013
    305
    220
    43
    Dank je wel, jij ook succes met testen :D wanneer moet je je menstruatie krijgen? mij heb dit normaal nooit met menstruatie. Wel altijd hele erge zeurende hoofdpijn, dit nog niet gehad. En krijg dat wel paar dagen van te voren.
    Een kruik is inderdaad een goed idee, vanavond maar eens doen :)
    Laat je weten zaterdag, misschien zelfde als mij. Zelfde klachten en erna positief getest. Ik had er al echt een week last van met rugpijn
     
    Abbyx vindt dit leuk.
  4. Abbyx

    Abbyx Lid

    18 feb 2020
    52
    68
    18
    Vrouw

    Dankje!:) Zondag is mijn NOD maar aangezien ik al een week met vlagen misselijk ben en rugpijn heb test ik zaterdag met een early omdat de spanning niet meer te houden is hhihhi! Ik hou je op de hoogte:thumup:
     
    mosa vindt dit leuk.
  5. mosa

    mosa Actief lid

    14 sep 2013
    305
    220
    43
    Als zondag je NOD is dan hoef je niet met een early te testen toch? :rolleyes:
     
  6. Abbyx

    Abbyx Lid

    18 feb 2020
    52
    68
    18
    Vrouw
    Nee waarschijnlijk niet, echter dan zit er een stemmetje in mn hoofd dat het dan een duidelijkere lijn zal zijn :roflmao:
     
    mosa vindt dit leuk.
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.855
    15.291
    113
    Yes, herkenbaar! Alle 3 de zwangerschappen lage rugpijn vanaf ongeveer 10DPO
     
    Abbyx en mosa vinden dit leuk.
  8. mosa

    mosa Actief lid

    14 sep 2013
    305
    220
    43
    Heeft het bij jou lang geduurd voordat die rugpijn weer weg was? Het straalt gewoon door naar m’n schouderbladen :(
     
  9. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.855
    15.291
    113
    Ah, dat laatste komt mij dan weer niet bekend voor.

    Eerste twee zwangerschappen eigenlijk het hele eerste trimester last gehad van de lage rugpijn. Derde zwangerschap is nog pril (ruim 4 weken) dus daar kan ik nog niks over zeggen ;)
     
    mosa vindt dit leuk.
  10. mosa

    mosa Actief lid

    14 sep 2013
    305
    220
    43
    Ik had het met de zwangerschap van mijn dochter ook. Daaraan dacht ik nu ook zwanger te zijn. Nou de testen hebben het bewezen. Word de rugpijn bij jou ook minder en dan weer erger?
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :D
     
  11. Abbyx

    Abbyx Lid

    18 feb 2020
    52
    68
    18
    Vrouw
    Nou bij mij weet ik nu inmiddels ook dat het inderdaad een zwangerschap symptoom was:):)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    mosa vindt dit leuk.
  12. mosa

    mosa Actief lid

    14 sep 2013
    305
    220
    43
    Gefeliciteerd! Wat mooi! Uiteindelijk tot gister kunnen wachten met testen? :rolleyes:
    Hoe voel je je veder, nog steeds die rugpijn? Bij mij komt het en gaat. Niet zo heel erg als vorige week nu zijn het voornamelijk m’n borsten :|
     
    Abbyx vindt dit leuk.
  13. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Wauw wauw van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Ik heb sinds maandag echt onwijs last van mijn rug.. beetje in het midden niet perse mijn onderrug zeg maar.. Dit ook meestal voor ik ongesteld ga worden maar ben nu ook pas 7 DPO het lijkt steeds erger te worden. En het is 5 dpo begonnen. Ook super veel afscheiding de afgelopen dagen. Moet elke dag wel 3 keer mijn ondergoed vervangen.

    Waar hadden jullie rugpijn? En vanaf hoeveel DPO?

    Heb deze maand ook een hele late eisprong gehad in mijn cyclus.
     
    mosa vindt dit leuk.
  14. Abbyx

    Abbyx Lid

    18 feb 2020
    52
    68
    18
    Vrouw
    Haha nee vrijdag al getest maar was echt een inimini licht streepje haha. Rug pijn is minder, en inderdaad m’n borsten die zijn aardig aanwezig. Dit had ik nooit tijdens m’n menstruatie:|
     
    mosa vindt dit leuk.
  15. mosa

    mosa Actief lid

    14 sep 2013
    305
    220
    43
    Mijn rugpijn is ook al minder maar mijn borsten staan wel strakker dan normaal haha.
     
  16. Abbyx

    Abbyx Lid

    18 feb 2020
    52
    68
    18
    Vrouw
    bij mij begon het rond 6dpo wel heftiger te worden daar voor een meer zeurende pijn. Zeg maar!
     
  17. mosa

    mosa Actief lid

    14 sep 2013
    305
    220
    43
    oh spannend voor je! het begon bij mij ongeveer een week voor de positieve test. De rugpijn zat/zit echt aan de onderkant. Lastig uitleggen. Ik zelf heb dit nooit met menstruatie. En had dit ook bij de zwangerschap van mijn dochter. Daaraan kon ik het eigenlijk herinneren.
    mee rugpijn is nu ook wel minder komt en gaat.
     

Deel Deze Pagina