Ruim 2 weken over tijd en toch negatieve test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleine tinus, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleine tinus

    kleine tinus Actief lid

    1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Ik ben nu al een tijdje van de pil af, 8 maanden nu. Ik heb inmiddels een regelmatige tijd van 33 dagen.

    Maar nu dus even niet, ik ben nu meer dan twee weken over tijd.
    Er is wel wat spanning in huis door een verhuizing en andere veranderingen in ons leven, maar twee weken.... dat is wel erg lang.
    Ik heb na ruim een week een test gedaan, die was negatief, ik heb drie dagen later nog een test gedaan en die was ook negatief.

    Ik weet dat het nu raadzaam is om naar de huisarts te gaan en dat ga ik ook doen. Na het weekend. Maar dit is allemaal nieuw voor mij, wat zou er aan de hand kunnen zijn? Ik wil niet straks met een kluitje in het riet gestuurd worden door die huisarts.
     
  2. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hey
    Vervelend dat je al 2 weken overtijd loopt, zeker als je dat niet gewend ben. Maar het zou zo maar door de spanningen kunnen komen.
    Ik denk niet dat je huisarts veel voor je kan doen, mischien een bloedtest om zeker te weten dat je wel of niet zwanger bent, We gaan voor de wel natuurlijk.
    Ik wens je heel veel succes

    Liefs
     
  3. liesje1981

    liesje1981 Actief lid

    25 sep 2006
    176
    0
    0
    ik sloeg soms wel 4 weken over
    dus het kan wel!

    je lichaam is een raar iets

    stekte
     
  4. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik ben sinds eind februari gestopt en heb twee keer een keurige cyclus van zo'n 30 dagen gehad.
    Daarnba een cyclus van 50 dagen, nu zit ik weer al op dag 41 en nog niks te zien.
    Dat het na 8 maanden bij jou gebeurd is heel vervelend, maar niet ongebruikelijk. Je cyclus kan helemaal van slag raken door stress en spanning.
     
  5. kleine tinus

    kleine tinus Actief lid

    1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel voor jullie reakties. Dat geeft me toch weer een wat geruster gevoel.

    Fijn, zo'n lijf met al die vrouwelijke hormonen die niet op de kalender kijken.....
    Het kan dus allemaal heel normaal zijn.
     

Deel Deze Pagina