ruime hoekhuis te koop!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Ladymoi2, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 Ladymoi2, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2014
    Hoi hoi Ik wil mijn huis verkopen, staat sinds een paar dagen te koop. Het is een mooie ruime hoekhuis in zeer kindvriendelijke wijk! Hier een link naar funda!

2. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
  3. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
  4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik denk niet dat dit de juiste plek is om dit te verkopen, tevens 2 keer op een dag uppen lijkt me beetje onzinnig, zonde want ik vind dit hier echt niet thuishoren.

5. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap niet waarom dit hier niet zou thuis horen! Er hebben hier eerder huizen te koop gestaan. Extra onder de aandacht kan geen kwaad. Dit is toch hoekje,,te koop aangeboden!!? Sorry maar voor mijn gevoel doe ik niets verkeerd. En waarom op zwangerschapspagina?? Nou omdat het een echte gezin met kids huis is, kindvriendelijk enz. Ook de buurt, speeltuintje voor de deur, dus zowel achter en voor kindvriendelijk, ideaal. Daarom op zwangerschapspagina. Sorry als je hier aanstoot aan neemt maar ik probeer gewoon mijn huis onder de aandacht te brengen!!

6. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dobbel je had me echt aan het twijfelen gebracht, heb even zoekopdracht uitgevoerd "huis" en ik vond al meteen 8 huizen die hier te koop werden aangeboden, vele zijn al gesloten misschien verkocht, ikke nie wete! Maar zo raar is dit dus toch niet meid! Zelfs de Supermoderator heeft hier ooit haar huis even onder de aandacht gebracht! Slaap lekker

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    joh maar om dan het huis in 3 uur tijd 2 keer omhoog te schoppen, daarom is het mij opgevallen, dat vind ik persoonlijk ver gaan,

en ja ik vind dit niet de plek om je huis te koop te zetten, maar goed dat is persoonlijk, denk ook echt niet dat dit helpt om je huis te verkopen, maar wie ben ik,

lekker slapen doe ik echt wel wees niet bang :D

8. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    :$ Jeetje wat een hoop opgekropte woede,doe rustig mens!! En nee dit zal mij inderdaad niet helpen, overspannen moeder die mjn topic verziekt helpt niet nee!:( Als het je niet bevalt blijf dan vooral weg uit mijn topic!! Hoevaak ik upp of oep gaat je geen donder aan! Zoek iets om te ontspannen en val mij niet meer lastig. Je haatreacties mag je voor je jezelf houden, heb ik niets aan.

9. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

succes met de verkoop!
    En trek je niks van anderen aan!
    Mijn huis heeft hier ook bij gestaan!
    En dankzij hier verkocht.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou nou nou rustig aan meiden. ts@ tuurlijk mag jij je huis hier te koop aanbieden. alleen geef ik dobbel wel gelijk dat 2x uppe in 3 uur tijd niet de bedoeling is. staat ook bij de regels van dit onderdeel dat je zo min mogelijk moet uppen.
    verder succes met de verkoop van je huis

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    PARDON WIL JIJ WEL EVEN OP JE WOORDEN LETTEN, ik blijf netjes en vriendelijk dat VERWACHT ik ook graag terug.
    WIE IS ER HIER NOU OVERSPANNEN

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hallo , ts wil een huis verkopen laten we het daar dan ook gewoon bij houden ;)

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jemig zeg..

je huis mag je gewoon aanbieden maar inderdaad 2 keer per dag uppen niet. Als je gewoon om de paar dagen een schopje geeft is er niks aan de hand.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.252
    6.776
    113
    Twee overspannen moeders. :D

Nee hoor geintje.

Leuk huis. Ik hoop dat je het snel mag verkopen.

15. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx had echt nooit verwacht dat dit zo zou lopen bah!

16. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx haha komt inderdaad zo over he!:p

17. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    o Oke dat van te vaak uppen wist ik echt niet. Sorry dames voor dat. Maar de manier waarop dobbel me dat duidelijk probeert te maken waardeer ik niet! Maar ik zal er nu wel opletten, nogmaal excuses!:)

18. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx tnx meid, kijk zo een reactie geeft weer moed! :) Wauw wat super dat je huis verkocht is, gefeliciteerd! Die van mij staat sinds een paar dagen pas in verkoop, ik hoop ook op geluk! groetjes

19. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja sorry dat wst ik echt niet. Ik zal me hierbij aan alle regels van de wet houden!:D tnx

20. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    So op iedereen gereageerd!

Deel Deze Pagina