Hoi hoi Ik wil mijn huis verkopen, staat sinds een paar dagen te koop. Het is een mooie ruime hoekhuis in zeer kindvriendelijke wijk! Hier een link naar funda!
ik denk niet dat dit de juiste plek is om dit te verkopen, tevens 2 keer op een dag uppen lijkt me beetje onzinnig, zonde want ik vind dit hier echt niet thuishoren.
Ik snap niet waarom dit hier niet zou thuis horen! Er hebben hier eerder huizen te koop gestaan. Extra onder de aandacht kan geen kwaad. Dit is toch hoekje,,te koop aangeboden!!? Sorry maar voor mijn gevoel doe ik niets verkeerd. En waarom op zwangerschapspagina?? Nou omdat het een echte gezin met kids huis is, kindvriendelijk enz. Ook de buurt, speeltuintje voor de deur, dus zowel achter en voor kindvriendelijk, ideaal. Daarom op zwangerschapspagina. Sorry als je hier aanstoot aan neemt maar ik probeer gewoon mijn huis onder de aandacht te brengen!!
Dobbel je had me echt aan het twijfelen gebracht, heb even zoekopdracht uitgevoerd "huis" en ik vond al meteen 8 huizen die hier te koop werden aangeboden, vele zijn al gesloten misschien verkocht, ikke nie wete! Maar zo raar is dit dus toch niet meid! Zelfs de Supermoderator heeft hier ooit haar huis even onder de aandacht gebracht! Slaap lekker
joh maar om dan het huis in 3 uur tijd 2 keer omhoog te schoppen, daarom is het mij opgevallen, dat vind ik persoonlijk ver gaan, en ja ik vind dit niet de plek om je huis te koop te zetten, maar goed dat is persoonlijk, denk ook echt niet dat dit helpt om je huis te verkopen, maar wie ben ik, lekker slapen doe ik echt wel wees niet bang
Jeetje wat een hoop opgekropte woede,doe rustig mens!! En nee dit zal mij inderdaad niet helpen, overspannen moeder die mjn topic verziekt helpt niet nee! Als het je niet bevalt blijf dan vooral weg uit mijn topic!! Hoevaak ik upp of oep gaat je geen donder aan! Zoek iets om te ontspannen en val mij niet meer lastig. Je haatreacties mag je voor je jezelf houden, heb ik niets aan.
succes met de verkoop! En trek je niks van anderen aan! Mijn huis heeft hier ook bij gestaan! En dankzij hier verkocht.
nou nou nou rustig aan meiden. ts@ tuurlijk mag jij je huis hier te koop aanbieden. alleen geef ik dobbel wel gelijk dat 2x uppe in 3 uur tijd niet de bedoeling is. staat ook bij de regels van dit onderdeel dat je zo min mogelijk moet uppen. verder succes met de verkoop van je huis
PARDON WIL JIJ WEL EVEN OP JE WOORDEN LETTEN, ik blijf netjes en vriendelijk dat VERWACHT ik ook graag terug. WIE IS ER HIER NOU OVERSPANNEN
Jemig zeg.. je huis mag je gewoon aanbieden maar inderdaad 2 keer per dag uppen niet. Als je gewoon om de paar dagen een schopje geeft is er niks aan de hand.
o Oke dat van te vaak uppen wist ik echt niet. Sorry dames voor dat. Maar de manier waarop dobbel me dat duidelijk probeert te maken waardeer ik niet! Maar ik zal er nu wel opletten, nogmaal excuses!
Tnx tnx meid, kijk zo een reactie geeft weer moed! Wauw wat super dat je huis verkocht is, gefeliciteerd! Die van mij staat sinds een paar dagen pas in verkoop, ik hoop ook op geluk! groetjes