Rust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Debby70, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hey allemaal,

    Ik had laatst een berichtje geplaats over een opgeblazen gevoel en dat ik meer verschijnseltjes had voor een eventuele zwangerschap.Dat kwam met name omdat we op de juiste momenten gevreen hebben,dikke buik,eetbuien,duizelig enz.

    Ik denk dat mijn lichaam gewoon een loopje met me neemt en dat mijn endometriose aan het opspelen is,heb ook al getest omdat mijn vriend dat graag wilde maar de test ging pas na 3 min lopen en gaf een heel vaag streepje aan dat ik niet zwanger was,dat was 6 dagen terug.
    Denk dat ik het te graag wil,zal proberen wat rust in me hoofd te krijgen want dat piekeren schiet ook niet op.

    Blijf wel duimen voor de andere meiden hoor! :D

    Groetjes Debby
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd,

    Het is lastig. Juist omdat je het zo graag wilt!

    Maar ook bij ons was het zo toen we het gingen proberen heb ik elke keer met hangende lippen aan een test gehangen maar telkens kwam er een vaag streepje.. En elke keer weer die teleurstelling dat je nog niet zwanger bent!

    Nadat ik me erbij had neergelegd dat ik dacht dat ik niet zwanger kon worden begonnen er vreemde dingen voelde me anders en vreemd. En besloot een test te doen!

    En ja hoor.. Het was raak!

    Jezelf rust gunnen is heel moeilijk als je iets zo graag wilt! Maar het lijkt me wel verstandig ;)

    Succes!!
     
  3. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hoi,

    Bedankt voor je reactie en van harte met je zwangerschap! :D

    Ja het is moeilijk om het met rust te laten,en het is verstandiger om er niet aan te denken,ik zal echt pas gaan testen de komende maanden als ik echt overtijd ben.

    Groetjes Debby
     
  4. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dankjewel!

    Ja idd want als je telkens blijft testen word je gewoon knettergek en die teleurstelling is steeds zo rot!!
     

Deel Deze Pagina